Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1220
Beklager hvis jeg stiller et latterlig dumt spørsmål, men jeg er helt grønn når det kommer til apple og iphone.
Trenger en ny mobil nå og vurderer å kjøpe en iphone.
Spørsmålet mitt da er om det vil gi meg noem utfordringer at jeg kun har windows pc?
Tenker da på i forhold til overføring av bilder og musikk.Musikk til telefonen og bilder fra telefonen til pc?
kort sagt: Nei

Edit: til å overføre musikk trenger du iTunes
Sist endret av LP88; 3. november 2012 kl. 10:55.
Hvis du har spotify fungerer det også.
Sitat av Patrick Vis innlegg
Hvis du har spotify fungerer det også.
Vis hele sitatet...
spotfy premium ja
Har selv hatt både Mac og Pc sammen med en iPhone og det er ikke noe problem.
Takker for svarene jeg har fått.
Venter i dette øyeblikk på å bli oppringt fra diverse tele leverandører.
Liker at de må "overby" hverandre for å få meg som kunde/beholde meg som kunde
Du trenger iTunes for å overføre musikk osv. Men det får du til Windows også, så det er ikke et problem.
Spotify er nesten et must for iphone synes jeg, er så invikla med itunes...
Sitat av vamvam Vis innlegg
Spotify er nesten et must for iphone synes jeg, er så invikla med itunes...
Vis hele sitatet...
Må bare spørre, hvorfor synes du det?
Sitat av tgod Vis innlegg
Må bare spørre, hvorfor synes du det?
Vis hele sitatet...
Spotify er et must på alle telefoner synes jeg, gjør det mye enklere å ordne spillelister osv. Du slipper å legge inn.

Sett opp en liste på PC'n din, sett på WIFI på telefonen din, åpne spotify og merk den som offline liste
Den oppdateres vær gang du åpner spotify
Han syns det fordi han ikke har prøvd det.

Eller så er det måten iTunes organiserer musikken med mapper på artist og album.
iTunes er også "vanskeligt" på windows-pc, det er ustabilt og viss det krasjer midt i synkroniseringen, så sletter den alt som du har allerede synkronisert i denne prosessen pluss det som ikke er ferdig synkronisert... iTunes gjorde slik at jeg mistet 600$ verdt av spill... og rundt 2000 sanger...
Fun fact: Da den første iPoden ble lansert, var iTunes kun for OSX. Dette var for å selge fler macs. Men etter en stund så fant de ut at det var lurt å lage en versjon av iTunes for windows også, og sånn har det blitt

Så det er ikke noe problem å synkronisere iPhone osv. med en windows maskin. Finnes også mange alternative programmer til iTunes, hvis du ikke liker det.
Sitat av Settoz Vis innlegg
Spotify er et must på alle telefoner synes jeg, gjør det mye enklere å ordne spillelister osv. Du slipper å legge inn.

Sett opp en liste på PC'n din, sett på WIFI på telefonen din, åpne spotify og merk den som offline liste
Den oppdateres vær gang du åpner spotify
Vis hele sitatet...
Jeg har alltid likt iTunes veldig godt. Der ordner man også bare en spilleliste å syncer trådløst over iCloud Bruker såklart spotify selv også, men musikkappen på iPhone er jo mye mer stabil. Hovedsaklig er vel grunnen til iTunesbruken min at jeg har ca. 1000 sanger fra 1995 til 2007 av Lil Wayne (før all drittmusikken hans kom) som stort sett ikke finnes på Spotify fordi det er fra mixtapes eller bare sluppet på nettet. Da er iTunes et ypperlig program for å få god orden med albumcover, titler og opprette album for eksempel etter årstall.

Sitat av trauMa Vis innlegg
Fun fact: Da den første iPoden ble lansert, var iTunes kun for OSX. Dette var for å selge fler macs. Men etter en stund så fant de ut at det var lurt å lage en versjon av iTunes for windows også, og sånn har det blitt

Så det er ikke noe problem å synkronisere iPhone osv. med en windows maskin. Finnes også mange alternative programmer til iTunes, hvis du ikke liker det.
Vis hele sitatet...
Enda en fun fact: Steve Jobs hadde nesten ikke mulighet til annet enn å samarbeide med Bill Gates etter at han stjal ideer rett fra Steve å ble stor i verden med Microsoft.