Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1174
For alle dere nostalgikere der ute: sjrkk ut denne
Hvorfor i alle dager døde zelda når han hadde sex med hu dama?
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
ahhh kan huske i 1 klasse på barneskolen satt jeg alltid og tegnet saker og ting fra zelda i bøkene. det er lenge siden gitt.
Hva faen er Zelda?
zeth: hu ze|da i #sot

men.. kanskje Link fikk instant aids?
Better than thou.
Zelda er et spill som kom ut på Nintendo 8-bits maskinen. (Kom også ut versjoner på super nintendo, nintendo 64 og det kommer en versjon på gamecube.) *mimre* Zelda var gøøøøy!!
Aahhhh, Zelda var konge.. runna det flere ganger til supernintendo, leste også historiene om Zelda i NintendoMagasinet
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Hva er Zelda? For en skam. Hehe
Ååååå.. Gode gamle Zelda!!! Er det forresten noen som har runna det på Nintendo 64?!? Ocraina of Time, eller no, tror jeg det heter. Det har blitt ganske mye vanskeligere ifra 8-bits versionen. Den var relativt enkel (etter noen måneder med mye slit )


Zelda for EVER!!!
rimelig kul lagd da
hva er zelda, hehe
Opprinnelig postet av Metz
rimelig kul lagd da
hva er zelda, hehe
Vis hele sitatet...
Visst du leser litt lenger oppe, så finner du det ut
▼ ... over et år senere ... ▼
Opprinnelig postet av Zar0niX
Ååååå.. Gode gamle Zelda!!! Er det forresten noen som har runna det på Nintendo 64?!? Ocarina of Time, eller no, tror jeg det heter. Det har blitt ganske mye vanskeligere ifra 8-bits versjonen. Den var relativt enkel (etter noen måneder med mye slit )


Zelda for EVER!!!
Vis hele sitatet...
På N64 er det tross alt ikke så altfor vanskelig. Prøv heller GC-versjonen av samme spill, Master Quest. Forresten, GC-spillet er kommet, Wind Waker heter det, og det kommer et til. Det kom to spill til N64, det andre het Majora's mask