Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 688
Jeg er nødt å bruke øredotter når jeg sover siden jeg våkner av den minste lyd..

Hvor finner jeg lydTETTE øredotter billigst mulig? Er faktisk stor forskjell på gode og dårlige dotter!
Hjelp! Mistet mine...
Snakk med legen din om støping av ørene og sjekk ut Hantek. Mye brukt av musikere blant annet.

Edit: Ser at de har noen propper som passer deg perfekt: http://www.hantek.no/orepropper/sleepsound
Sist endret av McLovin; 18. oktober 2012 kl. 01:47.
Du kan ta å fukte vanlig papir som du ruller sammen til en propp og dytter i ørene.
Det funker iallefall som nødløsning, og det holder lyden ute mye bedre enn man skulle forvente!
Den tiden jeg jobbet som snekker så brukte jeg fast av den typen her. Blir kanskje litt dyrt, men igjen så får du 200 par.

Skulle du tilfeldigvis bo i Tr.heim så tror jeg Victoria enda har en butikk i Fossegrenda. I butikken så får du kjøpt ett enkelt par, du må ikke handle flere hundre. Ta deg en tur til din nærmeste byggevareforettning. Obs Bygg, Byggern osv. De har garantert noe tilnærmet Ear Soft Yellow.

Edit: dott i øret passer vel ganske godt til tråden her.
Sist endret av stagg; 18. oktober 2012 kl. 02:21.
Har ørepropper til bruk på konsert (eller å spille selv) fra Hantek, de er meget gode! Men de var også meget dyre.

Hvis du skal ha det stille, så anbefaler jeg voks fra apoteket:
http://www.apotek1.no/produkter/quie...akning-864707p (35kr / 2 par)
(De jeg kjøpte var samme merke, men dobbelt så mange til litt under dobbel pris.)
Disse bringer total stillhet! De har hjulpet meg sove i nesten edru tilstand forholdsvis tidlig på Roskilde, mens musikken skramler fra alle kanter.
PS: Det er veldig viktig å varme de godt opp (kna i 5min) før bruk.
Sist endret av fustercluck; 18. oktober 2012 kl. 20:39.