Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1382
Om jeg har postet denne feil sted er det bare å flytte den!

Heisann!

Jeg har planer om å selge alle bildene jeg har på maskinen. Er ganske flink med kamera så jeg tror jeg kommer til å selge litt :P

Mitt hovedmål er bloggere! Har masse bilder at skog/natur og rett og slett jente ting :-)

Planen er å ha en nettbutikk der man kan kjøpe forskjellige pakker med bilder. Planen er når noen kjøper en slik pakke får de tilsendt en mail med bildene i. Jeg har ikke lyst til å gjøre dette selv, så det må gå automatisk.

Så mitt spørsmål er enkelt: har du noen tips til en nettbutikk "platform" ? Kan godt bruke wordpress og slike sider, men det må funke.

Takk på forhånd!
-Quea
Sist endret av Quea; 17. oktober 2012 kl. 22:13.
Opencart tror jeg vil passe de?g?
Jeg tviler sterkt på at noen i 14-15-16 års alderen (som de fleste bloggere er) frivillig betaler for å få bilder. Jeg tror ikke du kommer til å gjøre det så veldig bra :/
Sist endret av PyroMartin; 17. oktober 2012 kl. 22:16.
-Rar på fulltid.
Sitat av PyroMartin Vis innlegg
Jeg tviler sterkt på at noen i 14-15-16 års alderen (som de fleste bloggere er) frivillig betaler for å få bilder. Jeg tror ikke du kommer til å gjøre det så veldig bra :/
Vis hele sitatet...
Men dersom noen bruker de uten hans tillatelse kan han gi de bot.
EKSEMPEL: http://clublife.no/forum/viewtopic.php?f=8&t=8650