Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1004
Noen som har fått med seg det nyeste innen lyspærer? LIFX pærene, som består av led-dioder, har mange kule funksjoner som å kunne endre farge, dimme, blinke i takt med musikken og blinker når man får varsler på mobilen. Alt blir styrt via en app på mobilen. Ikke bare det! De har en levetid på utrolige 25 år!

Finnes allerede noe lignende på markedet, men de her har vist noen nye funksjoner. Hva synes folk om dette nye produktet? Er det så revolusjonerende som det høres ut? Jeg skal definitivt skaffe meg noen av de her til å ha på rommet. De er utsolgt nå, men det blir produsert fler i løpet av våren

http://www.kickstarter.com/projects/...ulb-reinvented
Revolusjonerende er det ikke, og med den prislappen står jeg nok over.
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Tanken bak lyspære er jo genial, men ser ut som det får tak i andre led pærer som er billigre. Så hvis det er en grei pris på det når det blir lansert så kanskje det blir noe kjøp.
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er en grunn til at den der koster 70 spenn..

Hvis du fulgte med på videoen så ser du alt som den pæra kan brukes til.
Jeg jobber som elektriker og vet godt hva alle disse smarthusløsningene koster i dag. Her snakker vi systemer i 100k klassen.

Med en enkel app til denne pære så styrer du alt via wifi (romgrupperinger, scenarioer, sos-knapper)
Dersom man skulle hatt muligheten til å gjøre dette med de systeme som finnes i dag så måtte man hatt en digital/analog mottaker pr pære.
Den regninga ville ikke jeg hatt Hvis de klarer å få prisen på pærene ned til kanskje 200kr stykket så begynner dette virkelig å bli bra. Hvis man da har 30-50 sånne pærer i huset som varer i 25 år så synes jeg jammen ikke dette er avskrekkende.