Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2318
Hei!

Sitter nå med en iPhone 5 med kontakter, og en Nokia 101 som skal ha disse kontaktene. Finnes det en enkel måte å løse dette på så jeg slipper å skrive inn en og en kontakt?
Hvorfor vil du gå fra iphone til Nokia 101?
Ekspert på påstander
Kopiere alle kontakter dine på simkortet fra telefonminnet på iphone 5 og sett på simkortet på nokia 110 og profitt da har du alle kontaktene dine
Oops. glemte at iphone 5 bruker mini simkort:/
Sist endret av IRead; 13. oktober 2012 kl. 17:51.
Det går dessverre ikke, finnes ingen måter å kopiere kontakter fra iPhone til sim-kortet!
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Det går dessverre ikke, finnes ingen måter å kopiere kontakter fra iPhone til sim-kortet!
Vis hele sitatet...
Du tuller?
Om du syncer iPhone med pcen får du jo kontaktene i outlook eller "Adresser" på windows. du kan vel kopiere de derifra med et nokiaprogram?

Sitat av Dude!pewpew Vis innlegg
Du tuller?
Vis hele sitatet...
Å bruke kontakter i fra simkort i dag er jo egentlig bare ikke nyttig. Det meste skjer jo "over the cloud"
Sitat av Joakim__ Vis innlegg
Hvorfor vil du gå fra iphone til Nokia 101?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg skal bruke den som arbeids telefon med tvillingsim, altså kun sms og samtale.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Apple suger ass og jeg er ingen zombie vell!!
Vis hele sitatet...
fjott!

Sitat av IRead Vis innlegg
Kopiere alle kontakter dine på simkortet fra telefonminnet på iphone 5 og sett på simkortet på nokia 110 og profitt da har du alle kontaktene dine
Oops. glemte at iphone 5 bruker mini simkort:/
Vis hele sitatet...
Bruker nok nano sim noe som gjør det vanskelig gitt :/

Sitat av mo3 Vis innlegg
Om du syncer iPhone med pcen får du jo kontaktene i outlook eller "Adresser" på windows. du kan vel kopiere de derifra med et nokiaprogram?
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har skjønt finnes det ikke noe software for denne telefonen, ei heller kabel. Var en telefon til 299 hos komplett som er helt grei som telefon man bruker når man jobber, og ikke touch eller iphone egner seg