Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1164
Hei alle sammen.

Jeg har fått signert min første singel, som slippes digitalt den 24 oktober i år.
Dette er melodisk trance, med en remix av en annen norsk produsent "Nistad".

Gleder meg til å høre deres feedback!

Info;

Artist: Hypoxia
Låter:
"Far Away (Original Mix)"
"Far Away (Nistad Remix)
"Far Away (Radio Edit)"
Label: "Smart Phenomena Records/Proton"
Dato: 24 oktober 2012.
Gratulerer!

Har ikke peiling på musikk sånn teknisk og alt det der så kan ikke si annet enn at dette er noe jeg lett kan legge til spillelisten Cruis.
Sist endret av Naturgrønn; 1. oktober 2012 kl. 01:30.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Gratulerer!

Har ikke peiling på musikk sånn teknisk og alt det der så kan ikke si annet enn at dette er noe jeg lett kan legge til spillelisten Cruis.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha!

http://www.youtube.com/watch?v=DdsF_6Vsxdk
Gratulerer så mye!
Var det vanskelig for deg å få platekontrakt?
Sitat av djxfade Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Hva er det som skjer ved 4:01 - 4:03 ? Er det meningen det skal være sånn?
Cookie Monstah ^_^
Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Hva er det som skjer ved 4:01 - 4:03 ? Er det meningen det skal være sånn?
Vis hele sitatet...
regner med at det bare markerer overgang til en annen "track" liksom, sangen skifter jo stilen liksom. vanskelig å forklare siden man er litt overtrøtt her =)
and besides, hadde han lagt den ut hvis den ikke var ferdig/var noe galt med soundtracken?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Gratulerer så mye!
Var det vanskelig for deg å få platekontrakt?
Vis hele sitatet...
Ja, vil si det. Låten var i utgangspunktet ferdig for 2-3 måneder siden. Så har brukt mye tid på å sende demoer rundt til plateselskaper. Kan sende deg en liste over mail adresser til diverse plateselskaper om du er intressert

Sitat av Skatteetaten Vis innlegg
Hva er det som skjer ved 4:01 - 4:03 ? Er det meningen det skal være sånn?
Vis hele sitatet...
Singelen inneholder min versjon (Original Mix), og en remix av Nistad. Begge versjonene pluss radio versjonen har en smakebit i videoen
Sitat av djxfade Vis innlegg
Ja, vil si det. Låten var i utgangspunktet ferdig for 2-3 måneder siden. Så har brukt mye tid på å sende demoer rundt til plateselskaper. Kan sende deg en liste over mail adresser til diverse plateselskaper om du er intressert
Vis hele sitatet...
Det hadde vært konge!

Glemte forresten å si noe om sangen din.
Jeg ble veldig positivt overrasket, deilig å høre noen som fortsatt lager sikkelig trance!
Sist endret av JibbeSander; 1. oktober 2012 kl. 14:29.
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Det hadde vært konge!

Glemte forresten å si noe om sangen din.
Jeg ble veldig positivt overrasket, deilig å høre noen som fortsatt lager sikkelig trance!
Vis hele sitatet...
Tusen takk skal du ha
Eargasm, sier bare jeg
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av 23732 Vis innlegg
Eargasm, sier bare jeg
Vis hele sitatet...
Wow, tusen takk
Likte begge sangene. Eneste jeg synes at den brukte alt for langt tid på å bygge seg opp, og der etter ble "danse" delen alt for kort. Det merket jeg iværtfall på remixen av sangen. Så om dere gjør sangen lengere, så hadde den vært nesten perfekt!
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av Cats Vis innlegg
Likte begge sangene. Eneste jeg synes at den brukte alt for langt tid på å bygge seg opp, og der etter ble "danse" delen alt for kort. Det merket jeg iværtfall på remixen av sangen. Så om dere gjør sangen lengere, så hadde den vært nesten perfekt!
Vis hele sitatet...
Hei, jeg forstår hva du mener. Men dette er såkalt "uplifting trance", og fokuserer mer på det melodiske. Takk skal du ha