Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 706
Hey freakere

Jeg er over gjennomsnittet glad i stand up og har valgt og bestille noen dvd`er fra utlandet med de jeg mener er best.

Så lurte jeg på om noen hadde tips til hvilken sider som er billige, og som gjerne har fri frakt til norge eller veldig billig frakt... har sett litt på ebay osv men mye av frakten der er veldig dyr...

takk for alle tips
når du søker på ebay bare kryss av fri frakt så får du bare det med fri frakt
Trådstarter
15 0
jepp og da finner jeg veldig veldig lite med stand up :S derfor jeg håpa noen viste om andre sider... prøvde og bestille eddie murphy Raw og Delirious fra amazon.co.uk for de var ok på pris men når jeg skulle ta check out og betale får jeg beskjed om at de ikke kan sende de 2 filmene til mitt land da...

irriterende :P
Du kan jo ta en titt på bitt.no. Her får du gratis frakt om du overstiger en viss sum (lurer om det er 100-150). Greie priser på mye rart og grei frakt tid. Varene kommer fra England, så jeg har ikke møtt på noen sone relaterte problemer, noe du burde tenke på om du går innom eBay og kjøper ting fra USA.

Edit: Ser du har vært på Amazon.co.uk. Biit er en "norsk amazon forhandler". Jeg tror ikke de viser varer som ikke kan sendes til Norge.
Sist endret av møkk; 2. oktober 2012 kl. 17:24.
http://www.play.com/ har et stort utvalg med DVD-filmer og gratis frakt. Vet ikke om det er mye standup der, men verdt å ta en titt.

Sitat av møkk Vis innlegg
Du kan jo ta en titt på bitt.no. Her får du gratis frakt om du overstiger en viss sum (lurer om det er 100-150). Greie priser på mye rart og grei frakt tid. Varene kommer fra England, så jeg har ikke møtt på noen sone relaterte problemer, noe du burde tenke på om du går innom eBay og kjøper ting fra USA.
Vis hele sitatet...
Det der er jo bare en videreselger/affiliate av Amazon, så like greit å handle direkte fra Amazon sine nettsider.
Sist endret av Mandokir; 2. oktober 2012 kl. 17:24.
Trådstarter
15 0
tusen takk for tipsene, skal sjekkes med en gang
www.cdon.no

www.play.com

www.platekompaniet.no

www.finn.no (Marked ja, men man vet aldri)

www.dvdhuset.no

www.megastore.no
Sist endret av smokeeye; 2. oktober 2012 kl. 17:36.
Trådstarter
15 0
har fått bestillt meg en del stand up nå , tusen takk for hjelpen folkens

ser det lønner seg og se på forskjellige sider for og finne best pris