Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 1845
Først og fremst vil jeg si at jeg har loket litt rundt på forumet og letet og sett på andre tråder som omfatter det samme temaet. Kan si at jeg ikke fant noe som dekket mine behov.

Er ute etter et headsett som sitter godt på hode og samtidig gir god lyd.
Prisen skal helst ikke overstige 2000,-
Har både testet og sett litt på Beats by.dre mixr, men som de aller fleste vet er disse overprised som faen.

Mine krav til headsett;
- Skal være sånn ca. på samme str som Beats by.dre mixr
- Sitte litt stramt så de ikke faller av, men samtidig være behagelig.
- Ikke være laget av billig plastik. Vil ikke at de skal knekke etter 30dagers bruk.
- Og sist men ikke minst, ha god lyd!
Sitat av Benjy Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De er gigantiske.
De faller av veldig lett.
Det er billig plastikk som blir ødelagt sinnssykt raskt.
1/4.. Nuff said, indeed.
Sist endret av Claryn; 1. oktober 2012 kl. 23:39.
Sitat av Claryn Vis innlegg
De er gigantiske.
[COLOR="Red"]De faller av veldig lett.[/COLOR]
Det er billig plastikk som blir ødelagt sinnssykt raskt.
1/4.. Nuff said, indeed.
Vis hele sitatet...
[COLOR="Black"][/COLOR]

Har du tenkt og danse med de???

Blir ikke fort ødelagt pass på headsetet ditt som om det skulle være ett ny-født barn
Sitat av Benjy Vis innlegg
[COLOR="Black"][/COLOR]

Har du tenkt og danse med de???

Blir ikke fort ødelagt pass på headsetet ditt som om det skulle være ett ny-født barn
Vis hele sitatet...
De detter av meg bare jeg ser ned i pulten.

Det er en kjent svakhet i de at den venstre øre-greia detter av.
hmm.. hatt i 2 år nå aldri merket noe av det du sier
Ikke anbefal gaming headset til noen som er ute etter et til musikk...
Trådstarter
51 9
Kan vell si at jeg ikke skal bruke headsettet til gaming, men et jeg kan bruke mens man er ute og går der imot.
Det skal derfor ikke ha noe mic eller være giga stor.
Sist endret av be4ter; 1. oktober 2012 kl. 23:45.
Beklager leste ikke tråden helt...
G35 bruker USB.. uaktuelt på det området også.. D:
Hva med et koss headset?
Trådstarter
51 9
Sitat av zeicko Vis innlegg
Vis hele sitatet...
De så rimelig fin ut, men vil tro de er litt for store

Sitat av Benjy Vis innlegg
Hva med et koss headset?
Vis hele sitatet...
Er ikke lyden på disse litt fattig?

Sitat av mroj Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Disse ser ganske bra ut. Men må nok si at disse også blir alt for store.
Lyden er vell ikke helt fattig men blir veldig skarp og skurrete viss du skal skru opp maks men det var kanskje dette du mente?
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Audio-Technica ATH-M50 er en av de bedre "bang for the buck" hodetelefonene du får tak i, og de egner seg godt når du er ute og farter. Ellers kan du også kikke på Sennheiser HD598, men disse er noe større og vanskeligere å drive med telefon/mp3-spiller. B&W P3 kan også være et alternativ. Disse ser klart penest ut, men koster litt mer enn de spiller i rein lydkvalitet.
En ting du ikke nevner noe om be4ter, er hva du i all hovedsak kommer til å bruke som avspiller. Greit å vite om man skal komme med noen ordentlig anbefaling. Om du hovedsaklig skal bruke de på en mobil/mp3-spiller, så er det langt fra alle headsett som vil funke optimalt (for tungdrevne) f.eks.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Anbefaler deg å ta en titt på Beyerdynamic DT 770 Pro. Disse finnes helt ned til 32 ohm, og er utrolig behagelige med fantastisk lyd.
Trådstarter
51 9
Sitat av Brimstone Vis innlegg
En ting du ikke nevner noe om be4ter, er hva du i all hovedsak kommer til å bruke som avspiller. Greit å vite om man skal komme med noen ordentlig anbefaling. Om du hovedsaklig skal bruke de på en mobil/mp3-spiller, så er det langt fra alle headsett som vil funke optimalt (for tungdrevne) f.eks.
Vis hele sitatet...
Skal bruke Ipod Touch som avspiller.

Sitat av Taake Vis innlegg
Audio-Technica ATH-M50 er en av de bedre "bang for the buck" hodetelefonene du får tak i, og de egner seg godt når du er ute og farter. Ellers kan du også kikke på Sennheiser HD598, men disse er noe større og vanskeligere å drive med telefon/mp3-spiller. B&W P3 kan også være et alternativ. Disse ser klart penest ut, men koster litt mer enn de spiller i rein lydkvalitet.
Vis hele sitatet...



B&W P3 er det som har vekket mest interesse hos meg hittil. Fin størrelse på dem, eneste er at du tydeligvis hører lett det som skjer rundt deg.
Vil også anbefale ATH-M50. God lyd og du får mye for pengene. Funker også fint med iPod. Ser greie ut Ville gått for disse.

Ellers har man Beyerdynamic DT770 Pro, må vel være 32 ohm versjon da for å funke bra med iPod. Har hørt de har veldig bra lyd, og de ligger i omtrent samme prisklasse som M50. Men de blir kanskje litt store
Er stor fan av AKG, så vil anbefale denne, men har ikke prøvd den selv.
http://prisguide.hardware.no/produkt/akg-k-840-kl-158054

Er du villig til å gå litt over budsjett vil jeg anbefale Bose Quiet Comfort.
http://prisguide.hardware.no/produkt...55942/detaljer
Sitat av rajliv02 Vis innlegg
Ellers har man Beyerdynamic DT770 Pro, må vel være 32 ohm versjon da for å funke bra med iPod. Har hørt de har veldig bra lyd, og de ligger i omtrent samme prisklasse som M50. Men de blir kanskje litt store
Vis hele sitatet...
DT770 har også fått en 16 ohm versjon, men iPoden skal klare å spille bra på 32 ohm også.
www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=764737
Sist endret av Mkvarner; 3. oktober 2012 kl. 07:31.
http://www.prisguide.no/produkt/senn...25-1-ii-110301

En ung klassiker!

.. eller den nye varianten:

http://store.apple.com/no/product/H8...OS-EMEA-Aff-TD
Sist endret av LePharme; 3. oktober 2012 kl. 08:30.
Beyerdynamic DT 770 koster vel litt over tusenlappen? Men det leverer lyd i 2000-3000-klassen. Det er disse profesjonelle har brukt i studio i tjue år nå. Hvis du vil sette en med Beats by Dre på plass, er det bare å si at Watch the Throne ble laget med Beyerdynamic (jfr dokumentaren om albumet). Forsterker anbefales, hvertfall en liten en til 200.

Ingen av de nevnte modellene tilfredstiller dine behov om å ikke se billig ut. Beyer er utelukkende skinn, saueull, aluminium og plastikk på klokkene som absolutt ikke føles billig ut slik som ATH M50 gjør.
Sist endret av Chronic420; 3. oktober 2012 kl. 09:49.
Beats by dr dre? solo hd har fin utseende og sinnsykt bra bass
Helt klart Bose Quiet Comfort 15!! Kjøpte de her om dagen for under 2000 (tilbud) og angrer ikke et sekund.
Btw, de lager et slags "trykk" i ørene føles det som.. så vil anbefale deg å prøve dem først. De har slike hos elkjøp og lefdal som du kan prøve
Sist endret av fotonewbie; 3. oktober 2012 kl. 10:29.
Støtter Beyerdynamic.

Helt klart det beste valget. Som nenvt er de også førstevalget til de fleste profesjonelle studio, og har vært det i mange år.

Har hatt både DT150, DT250 og DT770.

Sistnevnte har jeg fortsatt og er mest behagelig å ha på. Kan bruke de i mange timer. Brukt de i 7-8 timer i strekk på flyturer.

Ville slått til på denne

Jubileumsutgave