Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1977
Hei.

Jeg er ny her, men trenger å få dele mine erfaringer og kanskje få litt tilbake.

Jeg har i en årrekke nå vert bruker av det en kan få av B prepparater, men legene trapper meg vekk fra de sterkeste med prepparatet som heter "Rivotril" 6 mg daglig, som skal avta med 0.5 mg hver 14 dag.

Det er lite rus å få fra Rivotril, men det gir meg en utenomjordisk apetitt på mat. Er det andre som har opplevd noe slikt?
Velkommen til forumet! Rivo har jeg lite peil på, men er helt sikkert manger her inne som kan svare deg på det du lurer på
Nå, ja. Man tror alltid at man er mindre ruset og mer oppegående enn man egentlig er på benzodiazepiner. Her om dagen greide jeg å låse meg ute av leiligheten til en venninne (smekklås på døra, yey). Hun var så knekt at hun ikke hørte hamringen på døra, de utallige oppringningene til telefonen hennes eller ringeklokken. En kompis av meg dukket opp, og vi ringte både hit og dit uten å komme frem til noen løsning. Han mente låsesmed var for dyrt og det endte med at han klatret opp takluka, spaserte over til den andre siden av bygningen (toppetasjen!) og firte seg ned til vinduet med en hageslange. Og ja, han var også på rivotril. Dette er kun ett av mange eksempler jeg har på hva disse greiene kan gjøre med hodet ditt.

For øvrig blir jeg ikke sulten, men alkohol blir ganske fristende. Det sier litt, ettersom jeg drikker maks to ganger i året, eller noe. Den kombinasjonen gjør jo ikke ting så mye bedre heller. Nei, vær litt forsiktig, sier bare jeg.
Sist endret av Lucy In The Sky; 20. september 2012 kl. 12:54.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Nå, ja. Man tror alltid at man er mindre ruset og mer oppegående enn man egentlig er på benzodiazepiner. Her om dagen greide jeg å låse meg ute av leiligheten til en venninne (smekklås på døra, yey). Hun var så knekt at hun ikke hørte hamringen på døra, de utallige oppringningene til telefonen hennes eller ringeklokken. En kompis av meg dukket opp, og vi ringte både hit og dit uten å komme frem til noen løsning. Han mente låsesmed var for dyrt og det endte med at han klatret opp takluka, spaserte over til den andre siden av bygningen (toppetasjen!) og firte seg ned til vinduet med en hageslange. Og ja, han var også på rivotril. Dette er kun ett av mange eksempler jeg har på hva disse greiene kan gjøre med hodet ditt.

For øvrig blir jeg ikke sulten, men alkohol blir ganske fristende. Det sier litt, ettersom jeg drikker maks to ganger i året, eller noe. Den kombinasjonen gjør jo ikke ting så mye bedre heller. Nei, vær litt forsiktig, sier bare jeg.
Vis hele sitatet...
hvorfor ikke bare reise hjem ? var narkoen i leiligheten ? uansett artig men farlig stunt
Sitat av loscabello Vis innlegg
Det er lite rus å få fra Rivotril, men det gir meg en utenomjordisk apetitt på mat. Er det andre som har opplevd noe slikt?
Vis hele sitatet...
Jeg opplever det motsatte som deg og mister matlysten totalt på benzodiazepiner, klonazepam inkludert. Selv drikke smaker pyton, og jeg liker slanger.
Sist endret av Tawon; 20. september 2012 kl. 14:23.
MyDarkSide: Det er dessverre ikke alltid så lett. Alle tingene mine lå selvfølgelig i leiligheten, og jeg hadde heller ikke på meg sko. Hvis jeg hadde forsøkt å dra hjem ville jeg nok endt opp med å bli voldtatt i en bakgate eller det som verre er.
Ja, jeg får også munchies av Rivotril, tjukkasdop deluxe i lengden.
Går på Rivotril daglig og har aldri merket noe til økt matlyst... Bruker du bare Rivo eller andre saker også ?
nææh er ikke så mye rus å skryta av nei, men det kan jo være at jeg er ruset men ikke merker noe til det selv heehe..beste benzo spær du meg