Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1966 171355
Er ikke noe Arma 2 tråd, ville ikke rote når vi allerede hadde en mod til arma 2 tråd.
WindowsLate hva heter youtube profilen

vil kanskje være med
Sitat av Alger Vis innlegg
Er ikke noe Arma 2 tråd, ville ikke rote når vi allerede hadde en mod til arma 2 tråd.
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke noe annet enn Arma 2 for å spille Arma 2. Skal du spille DayZ må du ha OA også.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg kan fiske artifacts?

Dette har jeg gjort:

1:Skrudd fra high, til low på video memory, samt default ect.
2: Shift + - = flush
3:Skrudd av og på V-sync

Har AMD skjermkort om noen trenger å vite det. Alle hjelp settes pris på, har lyst og kunne gå til NW, Berezino osv igjen
Vis hele sitatet...
Flush fungerer noen ganger for meg. En ting som alltid har fungert hver gang jeg har prøvd det er å:

1. Gå til window mode (gå til meny, så alt+enter)
2. Forandre på 3D grafikken (gå opp eller ned, samme. Jeg pleier å gå ned til 14xx også opp til 15xx.)
3. Gå til fullscreen mode igjen.

Artifactene skal nå være borte.
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Noen som vet hvordan jeg kan fiske artifacts?

Dette har jeg gjort:

1:Skrudd fra high, til low på video memory, samt default ect.
2: Shift + - = flush
3:Skrudd av og på V-sync

Har AMD skjermkort om noen trenger å vite det. Alle hjelp settes pris på, har lyst og kunne gå til NW, Berezino osv igjen
Vis hele sitatet...
http://www.reddit.com/r/dayz/comment...or_nvidia_gpu/

Edit: La ikke merke til at du har AMD skjermkort. Dette hjelper dessverre kun de med nvidia.
Sist endret av Ignotum; 21. august 2012 kl. 17:09.
Sitat av Ignotum Vis innlegg
http://www.reddit.com/r/dayz/comment...or_nvidia_gpu/

Edit: La ikke merke til at du har AMD skjermkort. Dette hjelper dessverre kun de med nvidia.
Vis hele sitatet...
Kult, takker dette virket for meg :-) Har selv GTX 560 så guiden var helt perfekt.
Da kan jeg ivertfall bekrefte hvordan inventory-wipe fungerer, du kommer til å spawne i enten debug eller en annen random plass uten noen ting, inkludert sekk. Har du et skin på så vil det ennå være på, så hvis du spawner i debug så tar du heller å logger ut og så inn igjen, så er du på plass ved kysten.
Jeg og en kompis hadde rørt den M4A1 CCO SDen som jeg har pratet om før men ikke de andre i gruppa vår og vi var de eneste som spawnet uten ting.
Dette hørtes ut som ett bra prosjekt. Er ofte innpå: voip.silentspy.net på teamspeak. hvis dere hvil ha meg med så vil jeg være med!
Windowslate, jeg er keen på å joine. Har også sendt deg en PM.
Sitat av WindowsLate Vis innlegg
Min klan (Plox) starter med å rekruttere nye medlemer, til vårt bandit team. Vi har masse våpen. Og vi går sammen som et team. Men Hvis noen stjeler fra oss, hunter vi deg ned til vi finner deg. Vi har bilder, båter. Og er på utkikk etter et heli (De kom tilbake etter 1.7.2.4 patchen). Vi håper noen lojale mennesker joiner oss, og ikke bare blir med for å stjele våres ting. Vi har mange baser rundt om på mappet, hvor det er stacka opp med gear. Vi spiller nå på Norway 18, som er en klan server. Vi driver også å legger ut youtube vids, med dagens video. Vi jobber på den enda, så den blir ikke publisert enda. Her er noen bilder av litt av hva vi har:
Vis hele sitatet...
Hiver meg med jeg om dere ønsker
Noen som vet om en bra privat server i Europa? Helst en som har voice server og et slags anti-hack system. F.eks. at man på registrere seg for å spille?
Må ha privat database
Haha, satte opp en server i dag! Søk på AWA i IN-GAME server browser!
Sitat av AWA Vis innlegg
Haha, satte opp en server i dag! Søk på AWA i IN-GAME server browser!
Vis hele sitatet...
Kommer den til å bli, eller skrus av etter noen uker?
Privat database?

EDIT: Kom opp 3 stk..
Sist endret av Claryn; 22. august 2012 kl. 20:51.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av L3gioN Vis innlegg
Hiver meg med jeg om dere ønsker
Vis hele sitatet...
Campen deres ble nylig ganske så raida så tror ikke dem har så mye nå..
Sitat av Claryn Vis innlegg
Kommer den til å bli, eller skrus av etter noen uker?
Privat database?

EDIT: Kom opp 3 stk..
Vis hele sitatet...
Den er på en dedikert server, så vil da tro den er på for en god stund!

"DayZ - AWA PRIVATE HIVE (v1.7.2.5/build 96061) [REGULAR][GMT][SIDE CHANNEL ENABLED]"
En klan som har lyst på enda ett medlem? Bare gi meg litt info om servers og VoIP så hopper jeg rett inn
Sitat av AWA Vis innlegg
Haha, satte opp en server i dag! Søk på AWA i IN-GAME server browser!
Vis hele sitatet...
Hiver meg på den jeg
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Campen deres ble nylig ganske så raida så tror ikke dem har så mye nå..
Vis hele sitatet...
Haha digger når sånt skjer
Det ble for mørkt for meg, jeg disconnectet på taket på firestation
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Spilte en god stund og fikset opp et helikopter med andre freakere Youtube-vid er på veg!

Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Det ble for mørkt for meg, jeg disconnectet på taket på firestation
Vis hele sitatet...
Jeg ble dc'et hele tiden, utrolig irriterende å spille, så jeg leavet. Mer spilling en annen kveld
Sitat av FatMan Vis innlegg
Spilte en god stund og fikset opp et helikopter med andre freakere Youtube-vid er på veg!



Jeg ble dc'et hele tiden, utrolig irriterende å spille, så jeg leavet. Mer spilling en annen kveld
Vis hele sitatet...
send link på pm da
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av hellotitty Vis innlegg
send link på pm da
Vis hele sitatet...
Telenor er virkelig ikke på godfot ikveld. Er stuck på 34% fortsatt. Sist jeg sjekket var sånn 10 minutt siden..
Tror helikopteret bare forsvant...
Sitat av AWA Vis innlegg
Tror helikopteret bare forsvant...
Vis hele sitatet...
Rart, fordi det hørtes ut som det tok av =/

Her er forresten kveldens screenshot :P




Sist endret av random36598; 22. august 2012 kl. 23:13.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Rart, fordi det hørtes ut som det tok av =/

Her er forresten kveldens screenshot :P




Vis hele sitatet...
Kan jo godt være at noen stakk av med det også..
Sitat av hellotitty Vis innlegg



Vis hele sitatet...
Var det rett etter jeg stakk?
Omtrent :P
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jeg så det sist når jeg løp inn i de nordlige barracksa, trodde først en av dere hadde flyttet det eller noe?
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Har kjøpt meg ArmA og begynt å spille DayZ nå. Noen spørsmål:

1. Må man virkelig trykke "abort", gå inn igjen i spiller og vente på 5 min loading-screen når man dør?

2. Hvordan skal man finne et våpen? Rushe inn blant bygninger og håpe at du finner noe? Failer du så er det 5 minutter venting igjen?

3. Flashlighten min fungerer ikke. Funker den bare om natten? Har trykket L.

4. Map? Trykker M, men får bare opp et svart map?
Sist endret av Buddapower; 23. august 2012 kl. 05:03.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
1. Må man virkelig trykke "abort", gå inn igjen i spiller og vente på 5 min loading-screen når man dør?

2. Hvordan skal man finne et våpen? Rushe inn blant bygninger og håpe at du finner noe? Failer du så er det 5 minutter venting igjen?

3. Flashlighten min fungerer ikke. Funker den bare om natten? Har trykket L.

4. Map? Trykker M, men får bare opp et svart map?
Vis hele sitatet...
1. Yup, ekstra ukult å dø

2. http://dayzdb.com/map Lær deg hvordan forskjellige bygninger med forskjellige spawns ser ut

3. Flashlight må equipes i inventory, til main-hand sloten NB: finner du crowbar eller hatchet, så må du "remove from toolbelt" på øksa + reloade våpenet, av en eller annen grunn :P

4. Map må du finne for at du skal kunne se det in-game. Sjekk supermarket og boligblokker

Lykke til
Sist endret av AleXzorZ; 23. august 2012 kl. 05:50.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Har kjøpt meg ArmA og begynt å spille DayZ nå. Noen spørsmål:

1. Må man virkelig trykke "abort", gå inn igjen i spiller og vente på 5 min loading-screen når man dør?

2. Hvordan skal man finne et våpen? Rushe inn blant bygninger og håpe at du finner noe? Failer du så er det 5 minutter venting igjen?

3. Flashlighten min fungerer ikke. Funker den bare om natten? Har trykket L.

4. Map? Trykker M, men får bare opp et svart map?
Vis hele sitatet...
1. Yep. Tips: Ikke dø.

2. Lær deg å kjenne bygninger du kan løpe inn i. Vanlige hus kan du finne håndvåpen. Brannstasjoner, barracks og andre millitære bygninger finner du andre våpen.

3. Ikke bruk flashlight. UANSETT. Det kan bli sett flere kilometer unna.

4. Du må finne map.
Var en tur oppi den største flybasen i går. Alene. Helt stille der. Lusker meg rundt for å samle sykt mye snacks fra bygningene før jeg plutselig hører den velkjente: "I seeee youuuuu". Skvatt noe jævli og ble skutt like etter.
Sitat av Source Vis innlegg
Var en tur oppi den største flybasen i går. Alene. Helt stille der. Lusker meg rundt for å samle sykt mye snacks fra bygningene før jeg plutselig hører den velkjente: "I seeee youuuuu". Skvatt noe jævli og ble skutt like etter.
Vis hele sitatet...
Jeg går ned fra sniperhill i Elektro igjennom skogstripene. Sniker meg ned med en SVD camo og M4 RDS i sekken. Hører et lik bak et tre et par meter unna meg. Jeg har vært drit flink til å sjekke rundt meg, ut på feltet ned mot Elektro. Plutselig hører jeg bak et tre "Joakim" (navnet mitt) Skvetter som faen, går litt bakover.

Det dukker opp en banditt bak treet, jeg visste at han ville drepe meg og jeg hadde tenkt til å drepe han men ventet på det rette øyeblikk. Han spør om jeg vil ha peace, jeg sier ja bare for å hale ut tiden. Han sier om jeg vil ha peace så må jeg legge meg ned. For å kjøpe litt mer tid før jeg headshotter så la jeg meg ned og akkurat da jeg skulle skyte så headshottet han meg. Jeg tror jeg rakk å skyte ett eller to skudd.

Skulle tatt frem M4'en min og plaffa han ned. Oh well fortsatt morsomt

Idag skal noen kompiser og jeg hunte et helikopter. Vi hadde to stk igår, men begge ble ødelagt da den ene gangen han kræsjet pga en AS50 begynte å skyte og han fikk panikk. Den andre gangen veltet helikopteret da de landet på en bratt bakke.
Har en ATV; men den snudde seg på sia, og jeg ble kasta av. Hvordan kan jeg snu den tilbake? Har ingen andre kjøretøy
Sitat av Claryn Vis innlegg
Har en ATV; men den snudde seg på sia, og jeg ble kasta av. Hvordan kan jeg snu den tilbake? Har ingen andre kjøretøy
Vis hele sitatet...
Du kan ikkje. Du kan jo prøve og finne et annet kjøretøy og prøve og dytte den på rikig side, men det kan resultere i en enorm eksplosjon
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Du kan ikkje. Du kan jo prøve og finne et annet kjøretøy og prøve og dytte den på rikig side, men det kan resultere i en enorm eksplosjon
Vis hele sitatet...

Heh.. har noe folk med helikopter og en bil som skal prøve- Failer vi kjører de oss til en buss de fant
Edit: Om jeg bare hadde klart å komme meg på den :P

Og der var den borte ja. Kjørt over og myrdet av en idioit
Sist endret av Claryn; 23. august 2012 kl. 18:14.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Jaja, noen dipshits i skogen skjøt oss ned, så fikk ikke fullført lista over missions. Rakk å slippe av Claryn ved bussen da.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Jaja, noen dipshits i skogen skjøt oss ned, så fikk ikke fullført lista over missions. Rakk å slippe av Claryn ved bussen da.
Vis hele sitatet...
Hehe, takk for det.

Fant crash siten, det er en bil rett ved. Tok tinga deres og la det i bilen. Det får dere tilbake senere

For dere som er på AWA serveren:
Ts3:

voice.creatorcraft.com:7037
andre som hadde problemer etter den nye battleeye oppdateringen?
Har nå en flipped ATV, en bil som ikke vil repareres og en buss som ikke er reparert..
Hahah.. Hadde ikkje spillt DayZ på et par uker.. Husket ikkje hvor eg logget ut, så bare tok sjangsen.. Logget inn, var på et tak i Cherno, og foran meg lå det en kar med ghillie, as50 tws og annet kos
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hahah.. Hadde ikkje spillt DayZ på et par uker.. Husket ikkje hvor eg logget ut, så bare tok sjangsen.. Logget inn, var på et tak i Cherno, og foran meg lå det en kar med ghillie, as50 tws og annet kos
Vis hele sitatet...
Hehe, nice =D

Herlig kveld.

Startet med å finne en ATV på toppe av fjellet mellom Cherno og Elektro. Fiksa den og kjørte til Pusta med broren min. Der velta den og vi venta på at noen skulle hjelpe oss å tippe den tilbake. Da ble vi kjørt over og myrdet. Broren min stakk og jeg ble hentet med helikopter, hentet items fra ATV og likene våre og fløy til en buss som var ute av stand. Der fant jeg sykt mye items. Etter noen minutter kræsjet helikopteret like utenfor byen jeg var i. Løp ut og fant en 1203 Van parkert. Reparerte den og kjørte ned mot ATV'en. Den fløy opp i luften og forduftet. Dro deretter tilbake til bussen og gjemte vanen og 2 telt midt i ingenmannsland. Har nå 20+ av mat og drikke. 10 bloodbags og 10 morfin. Noen rifler, noen secondaries og en AK Veldig fornøyd.

Takker til de som kjørte helikopteret, og AWA som hjalp meg over TS =D
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hahah.. Hadde ikkje spillt DayZ på et par uker.. Husket ikkje hvor eg logget ut, så bare tok sjangsen.. Logget inn, var på et tak i Cherno, og foran meg lå det en kar med ghillie, as50 tws og annet kos
Vis hele sitatet...
Hvilken server?
Tenkte jeg kunne poste litt noe som er litt morsom gltich jeg fikk/har på dayz..
Historien bak åssen dette skjedde står i disc...

http://www.youtube.com/watch?v=bJCZr...ature=youtu.be
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Hahah.. Hadde ikkje spillt DayZ på et par uker.. Husket ikkje hvor eg logget ut, så bare tok sjangsen.. Logget inn, var på et tak i Cherno, og foran meg lå det en kar med ghillie, as50 tws og annet kos
Vis hele sitatet...
Jeg ville kvittet meg med AS50'en (TWS for dere som skal klage nå) da den ikke er i spillet og du kan bli inventory-wipet.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Hvilken server?
Vis hele sitatet...
Det var en random server eg ikkje husker navnet på.

Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
Jeg ville kvittet meg med AS50'en (TWS for dere som skal klage nå) da den ikke er i spillet og du kan bli inventory-wipet.
Vis hele sitatet...
Gjør meg lite, har ikkje noe spesielt som er vanskelig og få tak i uansett.
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Gjør meg lite, har ikkje noe spesielt som er vanskelig og få tak i uansett.
Vis hele sitatet...
Ja, skulle akkurat til å legge til: "Hvis du er glad i karakteren din that is."
Sist endret av DikkeDikk; 23. august 2012 kl. 21:58.
[quote=JVMyhre;2679194]Det var en random server eg ikkje husker navnet på.

Hadde han sniperen, noen mags, ghillie og den beste sekken stacka noe sykt opp med mat og vet du om han hadde lite blod?
Sitat av Claryn Vis innlegg
Har nå en flipped ATV, en bil som ikke vil repareres og en buss som ikke er reparert..
Vis hele sitatet...
ATV vil flippes tilbake på bena ved neste server RS, bare merk av hvor den ligger og vent
Sitat av Leikeland Vis innlegg
ATV vil flippes tilbake på bena ved neste server RS, bare merk av hvor den ligger og vent
Vis hele sitatet...
:/
Nå forsvant den da den fløy opp i lufta da.. Kan jo se..