Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 736
Hei, nettopp laget en spectrum remix og trenger feedback og kritik, før jeg starter på mixingen!


http://www39.zippyshare.com/v/76627230/file.html
Play hard, go pro?
19 2
Har ikke så mye peiling på musikk, men dette likte jeg!
Det der likte jeg Fin oppbyggning og blanding av elementer fra originalsangen (som er en av favorittsangene mine atm). Om du skal endre på noe, er det overgangen ved 1:57-1:58 (vet ikke om det er ment som et drop), ihvertfall er all oppbygning før der kjempebra også eser liksom lufta litt ut, om du skjønner hva jeg mener. Få inn mer trøkk der

Sangen går jo opp og ned, og inneholder mange forskjellige partier. Det gjør at 6 minutter slettes ikke blir for langt, som mange andre sanger har en tendens til å gjøre. Med andre ord, det blir ikke repetivt og "masete".

Lykke til med mastringen/mixingen, og legg ut resultatet her, for denne remixen her likte jeg
Sist endret av Eplegutten; 14. august 2012 kl. 14:07.
Elsker Spectrum av Zedd. Var litt redd for å trykke play for er så mange uten talent som ødelegger de gode sangene med vræl, men dette var fantastisk bra Godt jobbet.
Trådstarter
62 8
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
Det der likte jeg Fin oppbyggning og blanding av elementer fra originalsangen (som er en av favorittsangene mine atm). Om du skal endre på noe, er det overgangen ved 1:57-1:58 (vet ikke om det er ment som et drop), ihvertfall er all oppbygning før der kjempebra også eser liksom lufta litt ut, om du skjønner hva jeg mener. Få inn mer trøkk der

Sangen går jo opp og ned, og inneholder mange forskjellige partier. Det gjør at 6 minutter slettes ikke blir for langt, som mange andre sanger har en tendens til å gjøre. Med andre ord, det blir ikke repetivt og "masete".

Lykke til med mastringen/mixingen, og legg ut resultatet her, for denne remixen her likte jeg
Vis hele sitatet...
Takk takk, det er ikke ment som en dropp egentlig, men jeg har tenkt på å gjøre om litt på der jeg også!
Kan du legge ut en versjon som ikke er 65 mb? 320 kbps mp3 f.eks.
Likte tolkningen din!
Trådstarter
62 8
Kan vel la seg gjøre
Joda, bra remix har ikke noe og klage på, men må si jeg liker orginalen bedre! men nå er ikke remix'ser orginalen å det skal de vel heller ikke være :P likte den godt, bra jobbet!
Trådstarter
62 8
Sitat av Tombøtte Vis innlegg
Joda, bra remix har ikke noe og klage på, men må si jeg liker orginalen bedre! men nå er ikke remix'ser orginalen å det skal de vel heller ikke være :P likte den godt, bra jobbet!
Vis hele sitatet...
Takk takk