Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 816
Hey! Dette er mitt første forsøk på å lage en digital fortelling. Litt feedback hadde vært awesome!

Trykk HER for å se filmen!
Veldig interessant, men kanskje litt vel personlig til å legge ut på et av Norges største forum?
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Skateward Vis innlegg
Veldig interessant, men kanskje litt vel personlig til å legge ut på et av Norges største forum?
Vis hele sitatet...
Haha! Men jeg liker å få feedback.. Og den mest effektive og beste måten er via Freak!
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Var egentlig en ganske grei video.. Liker stemmen din også, passer bra til videoen! Defintivt pluss fra meg
Sist endret av Quakecry; 29. juli 2012 kl. 05:33.
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Var egentlig en ganske grei video.. Liker stemmen din også, passer bra til videoen! Defintivt pluss fra meg
Vis hele sitatet...
Takk! Har vært litt skeptisk til å legge den ut, så det er utrolig hyggelig å få en positiv tilbakemelding.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Synes den var kjempebra. Likte det veldig godt når det gikk fra 4:3 til 16:9 når nivået på filmene dine bedret seg. Stå på å lag film!
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Lite tips. Ta opp linje for linje. Lettere å redigere og man slipper unødvendige smattelyder.
Slettes ikke verst!
Du er ikke redd for å dumme deg ut, virker det som. Det er nøkkelen til det meste nå til dags!
Stå på!
Filmskaper!
Trådstarter
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Lite tips. Ta opp linje for linje. Lettere å redigere og man slipper unødvendige smattelyder.
Vis hele sitatet...
Det skal jeg huske på til neste gang. Jeg la faktisk ikke merke til det før du sa det. Filmen kunne definitivt blitt bedre hvis jeg fjernet smattingen. Takk for god feedback!

Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Synes den var kjempebra. Likte det veldig godt når det gikk fra 4:3 til 16:9 når nivået på filmene dine bedret seg. Stå på å lag film!
Vis hele sitatet...
Takk! Slike tilbakemeldinger gjør meg glad!

Sitat av Garge Vis innlegg
Slettes ikke verst!
Du er ikke redd for å dumme deg ut, virker det som. Det er nøkkelen til det meste nå til dags!
Stå på!
Vis hele sitatet...
Er egentlig litt redd for å dumme meg ut.. Jeg lagde denne filmen for et halvt år siden. Jeg har ikke tørt å legge den ut, fordi den kan virke litt klein.. Men jeg tok motet til meg og la den ut! Takk for en fin tilbakemelding!