Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1099
Spørs vel litt på hva du vil få frem. Regner med det er troen til personen som kneler som er det fullstendige målet, og da er versjon 2 det beste bildet i mine øyne, da man blir kvitt fyren/folka som gliser i bakgrunnen.

Edit: Eventuelt så kan man jo tolke at troen er så sterk at han ignorerer alle festivitetene rundt på de første to bildene, og sånn sett kan det jo være greit å ha med alle personene.
Sist endret av Tawon; 19. juli 2012 kl. 20:49.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Det nederste var helt klart det beste imo
targus's Avatar
Trådstarter
Enda en versjon, dette er min personlige favoritt.

http://farm8.staticflickr.com/7263/7605047212_7c0b3dbc3b_c.jpg
Versjon 3 by Marius-Kaniewski, on Flickr
v2 siden de andre folkene rundt ikke forstyrrer
Selvom det er under eksponert likte jeg orginalen best, det siste du posta var forsåvidt også ganske greit.
Sist endret av random36598; 19. juli 2012 kl. 22:57.
Den siste du posta. I min bok er det YTTERST skjeldent det funker med ett element i farger i et sort-hvitt bilde. Det har en tendens til å bli ikea-bilder
Likte ikke di 2 føste bildene, dem med farger ... 3 bilde som er svart/hvitt var et mye bedre utsnitt for da fikk du vekk den rumpen & ryggen som tok så stor del av bildet og som ikke hadde noe innehold komposisjonsmesseig. Jeg regner den ryggen & rumpen som bare et forstyrrende element

Men 3 bildet hadde desverre litt for lyte "luft" over hode på personen, så det var ikke innehold i bildet annent enn mannen selv.

Den oppgraderte versjoen av bilde 3 som gav mere luft over hode på denne personen og litt mere innhold i bildet var mye bedre
Det var forstyrrende med personen til venstre i bildet. Det siste du la ut likte jeg best, selvom du bruker for mye vignett. Mannen i bakgrunn til venstre i siste bildet du la ut er jo helt mørk. Det ødela også litt at du har klippet vekk litt av foten hans på siste bilde.

Men det er et fint motiv, og det hadde et godt potensial. Du kunne bøyd deg mer ned for å komme på høyde med mannen som ber.

Ser nå at jeg så på bilde nr to og refererte til det. Bilde nr tre var best, men mener fortsatt du har brukt for mye vignett