Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1115
surfa litt gjennom medlemslista, og finner den særdeles vanskelig å lese/finne frem i fordi det er utrolig mange medlemmer som bare er der, men har aldri postet osv
Hvorfor er alle disse medlemmene her? har de en funksjon? eller bare ligger de innlagt i listene her?
Jeg personlig synes det trekker litt ned at det er så mange på lista som ikke er "seriøse" eller som har glemt at de er medlemmer her. Jeg sier ikke at du ikke kan være medlemmer uten å poste threads, men det er litt merkelig at noen har vært medlem i flere år uten å poste.
Det burde vært gjort noe i disse medlemslistene. *WORD*
økokrim...
glem det, autooppdater som klikka så jeg trodde innlegget mitt ble dumpa...
Tja, har ikke noe i mot de jeg, hvorfor synes du at de skal bli fjernet? Kanskje de tar opp litt ressurser på forumet, men det har jaffal ikke jeg peiling på.

Opprinnelig postet av snoopg
økokrim...
Vis hele sitatet...
Du tror vel ikke over hundre med lurkere er fra økokrim?
kan du avkrefte att det er noen av de som er fra økokrim? sannsynligheten er faktisk tilstede...
Har ikke sagt at ingen av de er fra økokrim, men du fikk det til å høre ut som om alle er fra økokrim.
sikkert noen og ti av de noen og hundre som er fra økokrim eller anna snut, dvs. +-10%
Paranoid eller noe?
Vedder på at det er folk fra økokrim og slikt her, men neppe flere hundre, som snoopg. Er ikke så paranoid..
Tviler på at økokrim gidder å bry seg i det hele tatt.... Hva skal de me oss små g33kene anyway?
Sikkert folk som har hørt om poster som der det stod om gtvc foreksempel og så skulle de bare se dem. Så måtte de lage bruker??? men vet ikke? Kanskje folk som surfer forumene og som lager brukere mare for å se bildene som er lagt opp.

Sikkert mange som har glemt passord også og laget en ny bruker.

Kanskje noen fra økokrim og ja.

Synes de kunne ha blitt fjernet ja. ganske rotete medlemsliste i grunn.
Kan ikke admins få oversikt over hvem som ikke har vært logget inn på lenge a? Og evt. slette disse. Er sikkert ganske mange!
Personlig så har jeg ikke så mye å skrive inn, men er nå inne neste kvar dag og sjekke siste innlegg. Er du noe jeg lurer på, så e jo søke funksjonen heilt glimrings. Er nok en del flere som burde bruke den, står utrolig mye bra.... bare du søker rett. Så stå på folkens.

Skulle alle skrevet innlegg ville det blitt mye rot
Opprinnelig postet av Camv
Kan ikke admins få oversikt over hvem som ikke har vært logget inn på lenge a? Og evt. slette disse. Er sikkert ganske mange!
Vis hele sitatet...
Hadde kanskje ikke vært så dumt...?

Sikkert mange som har registrert seg for å få lov til surfe gjennom pr0n forumet
Det kan være en mulighet
Opprinnelig postet av Waffel
Vedder på at det er folk fra økokrim og slikt her, men neppe flere hundre, som snoopg. Er ikke så paranoid..
Vis hele sitatet...

------------

Gidder du og lese postene mine eller? har aldri sagt att jeg trodde det var flere hundre snuter her inne....
Ja, er nok mest sannsynligvis at de vil ha tilgang til pr0n.
Etter å lest "sikkert noen og ti av de noen og hundre som er fra økokrim eller anna snut, dvs. +-10%" 3-4 ganger, skjønte jeg innholdet. Beklager.
godt
sikkert bare folk som ikke skjønner hvordan de skal poste
eventuelt at folk finner boardet, synes det ser ok ut, regger seg.... og glemmer at de har gjort det. dermed; "oi, jeg var visst medlem der, jeg!"
Hva med att admin sender ut en pm til alle registrerte, og be de senge å tom tilbake eller noe lignendre.
Lage en liten ting som skjekker hvem som har svart etter ett par måneder og slette de som ikke har gjort det.. (om det ikke skal så mye til og ikke kommer til å drepe serveren..)
Det finnes faktisk funksjoner som gjør at man kan se hvem som er inactive og active. Hvis dere går på statistikk sida så ser dere dette....
økokrim
Vis hele sitatet...
Har vi ikke en annen tråd om dette en plass..