Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2548
Heisann,

Er det noen som er med på å haike eller interrail i Europa de neste dagene med meg? Spontantur? Jeg kjeder livet av meg og isolerer meg for tiden i leiligheten og trenger et lite friskt pust og rømme litt fra A4 livet/livet i systemet.

Er det noen som er med, er interessert, eller skal reise som gjerne kunne hatt med seg en ung mann på 17 år som er lei livet?
Vedkomne bør i allefall ha i bakhodet at han i allefall på papiret har ansvaret for en mindreårig

Sånn ellers ønsker jeg deg god tur, høres ut som et spontant påfunn med potensiale til å skape mange gode minner!
FJELLRASSB's Avatar
Trådstarter
Hehe, kan forsikre deg om at det ikke vil være noe stort problem. Jeg er ikke typen som gjør hærverk, og jeg tar ansvar. Vil anse meg som moden for alderen selv om jeg juridisk er mindreårig.
Om du kommer til Nord-Norge og henter meg i din tyske BMW så er jeg med!
Kunne gjerne vært med, men har en jævla sommerjobb.
må jo bare like at det fortsatt er folk som har guts til å slenge seg på en spontan haiketur med en helt ukjent reisekamerat gjennom europa. creds til deg
Sitat av FJELLRASSB Vis innlegg
Hehe, kan forsikre deg om at det ikke vil være noe stort problem. Jeg er ikke typen som gjør hærverk, og jeg tar ansvar. Vil anse meg som moden for alderen selv om jeg juridisk er mindreårig.
Vis hele sitatet...
Var heller ikke meningen å insinuere noe slik! Hadde vurdert å henge meg på, men tror dama ville blitt gæren om jeg hadde prioritert "eventyr" fremfor en sydentur med henne. Jeg på min side, er usikker på hva jeg ville likt best! Noen spess byer/steder du har bestemt deg for å dra innom?
FJELLRASSB's Avatar
Trådstarter
Sitat av ghandabis Vis innlegg
Om du kommer til Nord-Norge og henter meg i din tyske BMW så er jeg med!
Vis hele sitatet...
Tja, hvor i Nord-Norge bor du?

Sitat av neiass Vis innlegg
Kunne gjerne vært med, men har en jævla sommerjobb.
Vis hele sitatet...
Hehe, blir penger da

Sitat av doomsaier Vis innlegg
må jo bare like at det fortsatt er folk som har guts til å slenge seg på en spontan haiketur med en helt ukjent reisekamerat gjennom europa. creds til deg
Vis hele sitatet...
En må prøve nye ting hele tiden, og en må gjøre ting som er litt uvanlig mener jeg. Jeg føler det kan bli veldig spennende, samtidig som at du blir kjent med noen og det at man kommer til å lære sinnsykt mye av hverandre. Stay hungry, stay foolish

Sitat av subscribe Vis innlegg
Var heller ikke meningen å insinuere noe slik! Hadde vurdert å henge meg på, men tror dama ville blitt gæren om jeg hadde prioritert "eventyr" fremfor en sydentur med henne. Jeg på min side, er usikker på hva jeg ville likt best! Noen spess byer/steder du har bestemt deg for å dra innom?
Vis hele sitatet...
Hehe, skjønner det :P

Jeg hadde sett for meg Amsterdam, kanskje London, Lisboa, Paris, Praha og muligens flere steder i Øst-Europa, har lyst til å ta ting som de kommer. Ser for meg interrail billett for 1 måned og da kan jeg ta meg litt frihet.Hadde vært artig å prøve å bli kjent med lokale folk underveis som vet om potensielle UE steder en kan sjekke ut Jeg kommer til å ha med meg kamera, og jeg er veldig glad i gamle forlatte ting med historie. Jeg planlegger å hente meg en veteranbil (gammel S-klasse diesel ) neste år, og reise på en lovlig kjøretur i nedover i Europa, mot Gibraltar og Marbella, men det blir selvfølgelig når jeg er myndig og har økonomi.
Du har jo en BMW E46 330Ci... Hvorfor kan du ikke kjøre den rundt i europa? :-) Vi venter jo fortsatt på bildene du lovte å legge ut når du hentet bilen :-)
Sist endret av TurboOlsen; 20. juni 2012 kl. 14:50.
Jeg skal haike, og det tror jeg et par andre fra freak har tenkt å gjøre også i løpet av sommeren. Selv drar jeg om litt under 3 uker, så om du fortsatt er ute i Europa i den tid hadde det vært kul å møte andre freakere på reisen.
Sitat av FJELLRASSB Vis innlegg
Jeg planlegger å hente meg en veteranbil (gammel S-klasse diesel ) neste år, og reise på en lovlig kjøretur i nedover i Europa, mot Gibraltar og Marbella, men det blir selvfølgelig når jeg er myndig og har økonomi.
Vis hele sitatet...
Var i Marbella i 09, der er det faen meg fint altså! Kan anbefale alle som planlegger å reise flere enn 8 å leie en luksusvilla der i 1-2 uker, sykt fine villaer til samme prisen som dere ville betalt for hotell!
FJELLRASSB's Avatar
Trådstarter
Sitat av subscribe Vis innlegg
Var i Marbella i 09, der er det faen meg fint altså! Kan anbefale alle som planlegger å reise flere enn 8 å leie en luksusvilla der i 1-2 uker, sykt fine villaer til samme prisen som dere ville betalt for hotell!
Vis hele sitatet...
Ja, ganske herlig der, var der faktisk for et par måneder siden på guttetur, men det er litt dyrt. Er også litt populært reisested for andre europeere, så du vil møte på en del briter, svensker og nordmenn der. Det kan både være en positiv og negativ ting for mange.
Sitat av TurboOlsen Vis innlegg
Du har jo en BMW E46 330Ci... Hvorfor kan du ikke kjøre den rundt i europa? :-) Vi venter jo fortsatt på bildene du lovte å legge ut når du hentet bilen :-)
Vis hele sitatet...
Han er 17 ?!?
Parkettetterligning
Jeg skulle gjerne vært med. har ekstremt lyst til å ta en togtur rundt om i europa. Tenkte å kjøpe interrailbillet for 20 eller 30 dager og legge av sted med spontane togturer. Men har nok ikke tid eller penger i år litt synd med tanke på at dette sikkert blir den siste sommerferien som varer 2 uker for min del.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Skulle gjerne ha joina deg, men skal til danmark i helga, og har en forbanna kjedelig sommerjob
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Han er 17 ?!?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=187919
Skulle gjærne vært med, om du tørs.
Hvor i landet bor du ? Har null planer for i sommer så no spontan tur kunne blitt fun

Off topic - De bildene fra den Tyskland turen tok jaggu lang tid og redigere/få ut av mobilen -_-
Jeg synes det beste er og reise aleine, for man moter saa mange som reiser paa samme maate, paa en bensinstasjon, paa en strand, i en by, overalt finner du folk med sekken som er ute og reiser alle paa forskjellige metoder. Reiser man aleine lerer man seg til og oppsoke kontakt med fremmede lettere, og man finner fort andre reise venner naar man er ute og reiser selv.

Selv reiser jeg aleine, ogsaa moter jeg noen ogsaa reiser vi sammen en stund, saa drar jeg videre. ogsaa moter jeg nye. Beste plass for og mote gode venner, kule freaks, dansegulv og damer, anbefaler jeg og dra paa Boom Festivalen i portugal, eller lignende festivaler. goabase.

Morokko i afrika er som en hovedsentral for folk fra hele verden som er ute og backpacker. de er i alle byer, selv nede i orkenen i sahara motte jeg paa en annen nordmann som ogsaa er ute og haiker haha. og ser jeg noen backpackere i en by og drar videre til neste by, saa moter jeg plutselig paa samme folka igjen, heheh...

Ikke ha hastverk, jo treigere man beveger seg jo flere kontakter faar man og jo kulere opplevelser har man.
Her lukter det troll lang vei.
For et år siden var ts også 17 år. Da skulle han på på det røvertoktet til Tyskland for å kjøpe seg bil. Med falske papirer og stjelte skilt. Etter en 4 siders lang tråd var liksom fyren hjemme i Norge med "ny bilen" og skulle legge ut bilder og greier fra turen. Ble ikke noe bilder av hverken bil eller tur.

Nå ett år senere er han fortsatt 17 og fabler om haiketur og unnlater konsekvent å svare på alle spørsmål og kommentarer angående fjorårets røvertokt.

Som sagt TROLL.