Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 868
Olemann og pappa`n var ute å gikk en tur, da de hadde gått en stund kommer de forbi et bordell. Olemann ser på pappa og spør pappa`n hva det er for noe i det huset der hvor det lyser rødt? Pappa`n blir litt brydd, men svarer etter en kort tids tenkepause at det er dit gutta går når de skal ha seg noe godt. Å ja, da så, svarte Olemann.

Når de kommer hjem, så fyker Olemann opp på rommet sitt og knuser sparebøssa si. På gulvet triller det to kroner og femti øre. Olemann putter pengene i lomma, og fyker av sted tilbake til bordellet. Forventningsfullt banker han på døra. Etter liten stund går døra opp, og der står bordellmamma. Hun tittet ned på Olemann, og spurte hva hun kunne gjøre for ham. Olemann rakk ut hånden med pengene, og sa at hun skulle ha godt for alt sammen. Bordellmamma smilte for seg selv, og tok med seg guttepjokken inn på kjøkkenet og smurte tre brødskiver med honning.

Da Olemann var ferdig med å spise løp han glad og fornøyd hjem igjen. I det han kommer inn i stua, spør pappa`n hvor han har vært. Neeeii, eeeh, jeg?? Jo, jeg har vært der hvor gutta går når dem skal ha seg noe godt, svarte Olemann. Nå ble pappa`n tankefull og spurte hvordan det hadde vært.
Da måtte Olemann tenke seg om et øyeblikk, hvorpå han svarer følgende: Joa, det gikk innmari bra, jeg greide to, men den tredje sleika jeg.

Sånn kan det gå