Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 638
ja, blir en del timer hvor man ikke gjør noe på skolen, og da fant vi ut at vi skulle fikse en hjemmeside. vart sån delvis russ/klasseside siden vi blir jo russ i år. nesten hele gjengen vertfall. ingen som er no pro kickass webdesigner h4x00r akuratt, men her har dere vertfall et forsøk
så hva syns dere?

http://www.2tka-tillervgs.tk/
helt ok, men likte svært dårlig den litt gjennomsiktige "russ04" greia som stod skrått over splashscreenen. så helt cp ut med den på skrå bak resten av teksten.
Har aldri skjønt vitsen med sånne "Enter site" sider..dvs. sånn at man må trykke for å komme inn på siden, bortkastet synes jeg.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
det vart noe rart vis vi la hovedsiden rett på 2tka-tillervgs.tk
var en del av siden som forsvant, så derfor måtte det komme opp i en egen rute
"Killer VGS"
hehe
Hehe

--------------Russ 04'-------------
Lil Vato - 8 December 2003
Haha... artig side!!! ingenting som funke


Utenom gjesteboka?
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
siden er som jeg glemte å si, ikke i nerheten av ferdig. skal stå under construction en eller annen plass der :P

OBS! sia er ennå under oppbygning
Vis hele sitatet...
sto det vist.
Sist endret av Darris; 8. desember 2003 kl. 16:39.
Hverken "mail oss", "russebil" eller "linker" linkene fungerer(på venstresia)

profilene til folka burde vært link'a fra navnene til de forskjellige.
Ville ha ventet til siden er ferdig med å be om tilbakemelding.
For dette var for dårlig. Få inn noe innhold å få siden til å se litt mer "russeaktig" ut.
WTF?
Darris's Avatar
Trådstarter
var egentlig bare får å få kritik utsenemessig at jeg la den her. var litt trøtt i mårrest så slik glemte jeg da å si
One of the good guys
2rs1's Avatar
Opprinnelig postet av Scoody
Har aldri skjønt vitsen med sånne "Enter site" sider..dvs. sånn at man må trykke for å komme inn på siden, bortkastet synes jeg.
Vis hele sitatet...
Bruker man .tk, så cloaker den adressa (slik at den beholder side.tk istedet for om den f.eks ligger på home.no.net så blir det home.no.net/brukernavn/. Men her så vil den bare vise www.adresse.tk. Da er det masse programeringsspråk som nekter å sammarbeide og den enkleste løsningen er og lage en enter-side som åpner sia i et nytt vindu slik at man slipper cloaking.