Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 981
vel, min lille "gave" til nFF's VIF'er og Crew/Admins som har holdt forumet oppegående. en liten 40 minutters mix med de låtene jeg har hørt mest på de siste månedene. For de som er metal freaks osv, så er det elgitarer inkludert i mixen, hehe

menne.. tracklist:

01. Aria - Dido (armin van buuren remix)
02. Eon - Pocket Damage
03. Jurgen Vries - The Theme
04. Members of Mayday - 10 in 1 (paul van dyk remix)
05. Space Frog feat. The Grim Reaper - Follow me 2002 (Pant & Corset Remix)
06. solar factor - urban shakedown (g&m project remix)
07. 1200 Micrograms - Mescaline

Mixen er på 38MB, er i 128kbps kvalitet. opptaket er fra Vestax PMC-55 SUPREME mixer til laptop med eksternt lydkort. opptaket er litt buggy midt i mixen, småknitring. men det er alt det negative kvalitetsmessig.

Skal jeg kikke litt på min egen innsats i mixen så er den henholdsvis grei, kanskje litt mye leking med basskilleren på siste låta, men jeg er stort sett fornøyd. meningen med mixen er ikke å vise frem mine dj skills (da hadde jeg gjort mer ut av det ), men mer "vise frem" noen bra låter som jeg selv syns er bra.

Det var opprinnelig ikke meningen å "release" mixen til hele nff så tidlig.. skulle egentlig ikke blitt offisieltgjort før om en uke, men det ser ut som threaden i vif forumet har omsider dødt ut, så da gir jeg ut url til alle.

enough bullshit.. download! :P

LAST NED VIF MIX
Jeg laster ned nå, men laster ned på 59k kb/s i sekundet, så jeg tror noe er feil der ja.

Når kommer Elec. Art 002 ?

edit;

Nå begynte den å laste ned på ny. Nå har jeg 53k kb/s. Hmm.. Får bare la den stå på mens jeg er på skolen.
Sist endret av Goda; 10. februar 2003 kl. 11:35.
laster ned når jeg kommer hjem. Blir vel nais å høre på det
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
duxo: Hva skulle være feil..?
hmmm... hva skal jeg si? standard trancegreier...? nå hører ikke jeg mye trance utover en og annen democd vi får inn, men syns ikke det høres ut som noe voldsomt revolusjonerende låtvalg her, teknisk høres det jo greit nok ut, men ikke noe mer heller. (husk nå på at jeg er ganske kritisk på dj'ing, og spesielt på låtvalg)

her har du en house/discomix en kompis lagde når han kom dritings hjem en søndagsmorra med to platebagger på skuldra og et par kalde pils i kjølern, men ikke hadde lyst til å gå og legge seg helt enda... er riktignok et par steder man skjønner navnevalget "Cuba Libre" (hør på overgangen rundt 29 min f.ex... helt jævelig...), og lydkvaliteten suger... men låtvalget er helt nydelig. Får du ikke lyst til å vrikke litt på hoftene av dette, så...

http://www.homofilt.net/resol/mix/Ca...Cuba_Libre.mp3

tracklist:
- Kraze "The Party (Acapella)"
- Freddy Fresh "Boricua House Party"
- Missey Jingo "Work It"
- Rick Garcia "Mi Cuba Linda"
- DJ Sneak feat Bear Who? "Fix That Sink (Orginal mix)"
- Big Hair "Trumpet For Kebabs"
- Paperclip People "Throw"
- Foremost Poets "Moonraker (Acapella)"
- Deep Swing "In The Music"
- Tony Senghore & DJ Jonene "Johnny Kaboom"
- Gambafreaks "Down Down Down (Jazzy M dub)
- Doug Willis "Skatedancer"
- Lost N´Alive "Funky People (Robbie Rivera´s Summer mix)"
- Mint Royale "Sexiest Man In Jamaica (Extended mix)"
- CZR "Bad Enough (Undergrounddiscofunk remix)"
- Raven Maize "Fascinated (Joey Negro Club mix)"
- Daft Punk vs ATFC "One More Bad Habit"
- The Streets "Weak Become Heroes (Ashley Beedle´s Love Bug Vocal)"
Sist endret av atomet; 11. februar 2003 kl. 13:32.
takk0r for du deler med oss. laster ned når jeg kommer opp på rommet mitt.

syntes ozon er flink til å lage musikk. er faktisk vanskelig å mixe og i det minste lage musikk selv.
takker for at du deler den, el. art. 1 var digg så den er sikkert bra denne å
duxo hva er feil ja...? laster uansett ned i 250k
JA.. KOnge Dj-ozon ;D dette liker jeg..

veldig bra rmx ja.. hører på den nå ;D fortsett slik..
takker ozon.

ser frem til skole slutt
Drit tøft...
takk, dog jeg ikke liker trance. tanken som teller.
Flotte saker oz0n! Smooth miksing og grei tracklist. Føler selv at settet blir litt hissig og et par dårlig sang valg innimellom mot slutten.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Mulighet for å få denne? Merkelig at jeg ikke har fått tak i denne eller sett den før nå...
Jeg har jeg, hvor vil du ha?
Jeg har lyst på jeg å..
Noen som har mulighet for å legge ut denne på et "lovlig" sted så den ikke blir tatt ned med en gang?
Kan hoste den jeg, hvis noen sender den til meg selvsagt

edit:

Link: http://www.spurven.net/nff/

Takk til nso :>
Sist endret av Benson; 8. desember 2003 kl. 01:09.