Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 5504
Why so serious?
Hei. Lurte på om det var mulig å finne tilbake over 1 år gamle samtaler på skype selv om man har formatert PC'en. Er dette mulig?
Nei. Så vidt jeg vet blir samtaler og chat historie lagret på datamaskinen, så dersom du skulle avinstallere Skype blir dette tapt.
Long shot, men du kan prøve en eldre versjon av skype, det skal funke for de som ikke har manuelt slettet historikken sin: HOW TO RETRIEVE SKYPE HISTORY....? (please help!!)

I am using Skype version 2.8.0.851 and can look into all my conversations within seconds, no matter how far back! A chat from 6/7/10 3:18 PM was one I just pulled up! All I gotta do is go to chat and have to click to show earlier messages! I can select the time frame up to a year back, or all, when it is older then that!
Vis hele sitatet...
Eldre versjoner av skype kan du laste ned her: http://www.oldversion.com/Skype.html

Ellers tror jeg du kan prøve data-retrival programmer som Recuva og se etter .dbb/.db filer. Disse filene kan leses med dette programmet: Nirsoft - Skype Log View

Lykke til.
amp
Bedreviter
amp's Avatar
Siden du har formatert, så nei dessverre, det ikke mulig.
Formatering sletter ingenting, så lenge dataene ikke er skrevet over så skal det være mulig.
Why so serious?
Trådstarter
Så det skal gå an selv om jeg har formatert et par ganger?
ja dataene blir ikke borte før de blir overskrevet ....
Sitat av gekko4u Vis innlegg
ja dataene blir ikke borte før de blir overskrevet ....
Vis hele sitatet...
Blir som regel overskrevet når man installerer et nytt operativsystem. De Skype-loggene er nok tapt.
Loggene lagres ikke på pc'en, når jeg er på skype der jeg er nå så lagres det. Når jeg da drar til en kompis og logger på skypen min der så vises akkurat samme loggen det bare tar litt tid å få oppdatert så plutselig kommer det opp.
Så nei. Det lagres hos skype sine servere.
Why so serious?
Trådstarter
Sitat av DubC Vis innlegg
Loggene lagres ikke på pc'en, når jeg er på skype der jeg er nå så lagres det. Når jeg da drar til en kompis og logger på skypen min der så vises akkurat samme loggen det bare tar litt tid å få oppdatert så plutselig kommer det opp.
Så nei. Det lagres hos skype sine servere.
Vis hele sitatet...
Dem kommer ikke opp hos meg?