Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2224
Sol.no kræsjet i dag 06/11-2001
Norges største portal, Sol.no, er nede. Mange lurer selvsagt på om serverne har blitt hacket eller om det er en software-feil. Ble de hacket eller..?
sol skal selges..... kanskje tror jeg... aksjene gikk opp 20% i går! nice!!
er ikke denne litt feilplassert også?
samma faen hvor om jeg postet i feil katogori. du forstod vel hva jeg mente, og jeg lurte på om de ble hacket i går, fordi hardware.no skreiv det...
siden jeg ikke svarte på det så vet jeg sikkert ikke svaret!!!



kruger
Nei, den ble ikke hacket.. Den var bare nede...
Slik jeg forstod det ihvertfall....
Når du poster "sol.no hacket" i showroom tar jeg det som en selvfølge at _du_ har hacket dem og skryter av det her
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
rofl @zeth ... problem solved
Opprinnelig postet av zeth
Når du poster "sol.no hacket" i showroom tar jeg det som en selvfølge at _du_ har hacket dem og skryter av det her
Vis hele sitatet...
nei, det var meg
Opprinnelig postet av Grinder
nei, det var meg
Vis hele sitatet...
Pass deg nu, har du ikke hørt om dem som spøkte om bin laden på flyplasser og ikke fikk reise med flyet?
Opprinnelig postet av zeth
Når du poster "sol.no hacket" i showroom tar jeg det som en selvfølge at _du_ har hacket dem og skryter av det her
Vis hele sitatet...
hadde jeg klart å hack sol.no så tror jeg ikke at jeg hadde fortalt det til noen... ihvertfall ikke gjennom en post der alle kan stikke inn og lese...!
Opprinnelig postet av matrix


hadde jeg klart å hack sol.no så tror jeg ikke at jeg hadde fortalt det til noen... ihvertfall ikke gjennom en post der alle kan stikke inn og lese...!
Vis hele sitatet...
ikke jeg heller.
jeg hadde lagt inn en annonse i dagbladet eller.no
Opprinnelig postet av matrix


hadde jeg klart å hack sol.no så tror jeg ikke at jeg hadde fortalt det til noen... ihvertfall ikke gjennom en post der alle kan stikke inn og lese...!
Vis hele sitatet...
Så er det dette med å se ironien i ting
Opprinnelig postet av matrix
Sol.no kræsjet i dag 06/11-2001
Norges største portal, Sol.no, er nede. Mange lurer selvsagt på om serverne har blitt hacket eller om det er en software-feil. Ble de hacket eller..?
Vis hele sitatet...
Sol er da ikke den eneste!

telenor schibsted og et annet firma skal selge det
Opprinnelig postet av Phun Q


ikke jeg heller.
jeg hadde lagt inn en annonse i dagbladet eller.no
Vis hele sitatet...
*Latterkrampe*

Tror vi må begynne og tenke på annonsen.. hva syntes du vi skulle skrive Phun Q...?
Opprinnelig postet av Grinder
nei, det var meg
Vis hele sitatet...
As if..
kan ikke all denne morroheten ta slutt, det tar jo helt overhånd..
og jeg sitter her å ler meg skakk i hjel.. ehh vel...

sol.no hadde sjipe problemer med maskinene sine, ikke hax0ra.
Les itavisen.no der står det at de har system svikt!
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Who cares.....
Scandinavia online sux0r anyway......
Why? don't ask....
Opprinnelig postet av matrix


*Latterkrampe*

Tror vi må begynne og tenke på annonsen.. hva syntes du vi skulle skrive Phun Q...?
Vis hele sitatet...
kontaktannonse:
elite kar søker en annen elite kar til å ta på seg skylda for å hacket seg inn på sol.no

salgsannonse:
vi eier dere for vi hacka sol.no og så eier vi dagbladet siden annonsen vår står i avisa. pwned! ahaha loL!!!11

childish, i know
PhunQ: glimrende annonse..! *sende annonsen inn til dagbladet*
Håper den kommer på trykk...=)
hehe, morsom den .. skulle sendt den inn å se hvilken respons dere fikk!