Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3016
Jeg trenger litt hjelp med Spotify, har en god del spillelister, og de fleste er sortert etter artist eller dato lagt til..
Men det er noen av spillelistene jeg gjerne vil sortere selv, med dra og slipp-metoden. Dette funker bare på noen av spillelistene mine. Hvorfor??

Det funker selvsagt ikke på de listene jeg gjerne skulle sortert "manuelt", da kommer det bare opp en sånn "adgang forbudt"- dings, og jeg får ikke flyttet sangen en millimeter.

Hvorfor er det sånn? Er det noe jeg kan gjøre for at denne funksjonen skal fungere i alle spillelistene, og ikke bare noen få?

Begynner å bli passe irritert her, og blir kjempeglad hvis noen kan hjelpe!
Du har nok trykket på enten Track,Artist,Album eller Added. Trykk på den samme et par ganger til så årner det seg
Om listen f.eks er sortert etter når sangene ble lagt til går du inn på listen og klikker på "Added"-banneret. Da skal du kunne flytte sangene slik som du vil.

EDIT: Litt for sein.
Sist endret av King Ink; 15. mai 2012 kl. 15:19.
Trådstarter
2 0
Tusen takk for svar, men det funker fortsatt ikke!?
Prøvde med en spilleliste nå, den er sortert etter "added", så jeg trykket på den mange ganger..
Trykket på track og artist også, men kan fortsatt ikke dra og flytte sangene??