Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 918
Hei. Min fine piratkopi av Windows lager bare trøbbel for meg og nå må jeg gå tilbake til et tidligere tidspunkt for å få det til å starte. Dette er gjort, men så forsvant halve prosjektoppgaven min i prosessen....

Jeg vet man kan starte pcn på et tidligere tidspunkt og velge tidspunktet. Jeg sjekket, men ingen av tidspunktene jeg kunne velge vil kunne redde det. Og jeg finner ikke noen måte å sette et tidspunkt manuelt.

Men jeg har søkt etter dokumentet og ser det finnes en autolagring som er gjort ca en time etter jeg lagret dokumentet. Men dette er da en filtype jeg ikke får åpnet....
Er det mulig å starte word på et tidligere tidspunkt?

I'll fuckin kill you fucking Bill!!!!
Prøvd å åpne i Wordpad? Det blir nok mye koder å greier, men teksten er nok ett eller annet sted rundt i rotet.
The Nerdrager
Du kan nok gå litt mer i detalj om hvordan:
Høyreklikk-> Åpne i -> Finne Wordpad eller word og trykk kjør.

Men som TheGloryHole sier, så er det nok skrevet i et annet format.
Det som skal skje, er når du åpner Microsoft Word, så skal en "Gjenoppretningsboks" komme opp, og du skal kunne velge dokumentet ditt