Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 882
Hei!

Jeg prøver igjen, spurte noen her om de hadde en serial/crack til Agent Password 1.7, ser ut som om ingen hadde det.
Så nå lurer jeg på om noen her vet om andre programmer som jeg kan brke??

Det jeg trenger det programet til er for å få:

Vil ha passord på alle som bruker maskinen til å logge på msn,yahoo,nettsider osv...

Noen som vet om et bra prog?

Med eventuell crack/serial
[Offtopic]Det er slemt og snuse i andres saker [/Offtopic]
adilr17's Avatar
Trådstarter
52 0
Opprinnelig postet av Xario
[Offtopic]Det er slemt og snuse i andres saker [/Offtopic]
Vis hele sitatet...

Snakker om å installere i min egen pc da.
Også har jeg noen små fettere som jeg må hodle øye på,derfor
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Jeg vet ikke om noe 'alt-i-ett' program, men det finnes mange program du kan bruke til hver enkelt oppgave, men alt i alt trenger du kanskje bare en keylogger da det sikkert ikke blir så masse keys å se gjennom om de bare sitter på pcen i begrensa tid? Det finnes jo endel ganske bra keyloggers er ute.
Når du tenker på MSN Messenger og Yahoo! så finnes det endel søte program der ute som later som om de er de opprinnelige applikasjonene, bare at de logger alt som skjer der også

Jeg rekner ikke med at de velger at passordene deres skal blir lagret på pcen din, men om man gjør det blir passordene som oftest lagret i windows registeret. Her er et program som viser deg passordene til MSN og AOL om de ligger i registeret. Jeg har ikke testa det og det er sikkert et sucky program, men klarer du ikke finne fram ting selv så får du være fornøgd med den.

Dette er en Fake Yahoo! Messenger. Den bytter segselv ut med den egentlige messengeren og snapper opp passord til deg.


Og dette er samme sak som den over, bare at den faker MSN Messenger 6

Dette burde være ca. alt du trenger?
adilr17's Avatar
Trådstarter
52 0
Opprinnelig postet av MaLbOlGiA
Jeg vet ikke om noe 'alt-i-ett' program, men det finnes mange program du kan bruke til hver enkelt oppgave, men alt i alt trenger du kanskje bare en keylogger da det sikkert ikke blir så masse keys å se gjennom om de bare sitter på pcen i begrensa tid? Det finnes jo endel ganske bra keyloggers er ute.
Når du tenker på MSN Messenger og Yahoo! så finnes det endel søte program der ute som later som om de er de opprinnelige applikasjonene, bare at de logger alt som skjer der også

Jeg rekner ikke med at de velger at passordene deres skal blir lagret på pcen din, men om man gjør det blir passordene som oftest lagret i windows registeret. Her er et program som viser deg passordene til MSN og AOL om de ligger i registeret. Jeg har ikke testa det og det er sikkert et sucky program, men klarer du ikke finne fram ting selv så får du være fornøgd med den.

Dette er en Fake Yahoo! Messenger. Den bytter segselv ut med den egentlige messengeren og snapper opp passord til deg.


Og dette er samme sak som den over, bare at den faker MSN Messenger 6

Dette burde være ca. alt du trenger?
Vis hele sitatet...
Takk for at du tok deg tid til å finne diverse prog, men ingen av dem var sånn som jeg trengte egentlig.

Trenger et prog som, Agent Password 1.7
det prog er forsovit greit, men det er 30 dagers trial og jeg kan ikke la den kjøre skjult i bakgrunnen, så et program ganske likt den hadde gjort susen

Men skal fortsette å lete, hvis noen andre kommer borti noe så si ifra


Jippi post nr 100[COLOR=indigo]Jippi post nr 100[/COLOR]
Sist endret av adilr17; 22. november 2003 kl. 22:41.
Du finner vel en crack til det på cracks.am..

Kan du ikke bare si til fetterne dine at du holder på med noe, så de ikke skal lukke det programmet, eller skjønner de kansje hva det er ?
adilr17's Avatar
Trådstarter
52 0
Opprinnelig postet av zwifty
Du finner vel en crack til det på cracks.am..

Kan du ikke bare si til fetterne dine at du holder på med noe, så de ikke skal lukke det programmet, eller skjønner de kansje hva det er ?
Vis hele sitatet...
De er ikke så dumme de da

Har prøvd å søke etter crack til det programmet der, finner ikke
Agent 1.7
Code:HH2W7UP4-63W9NK4J-1ZR5831C-DVRCMYRG
Home Page: http://www.forteinc.com/agent/support.htm

Se om den hjelper :-)
adilr17's Avatar
Trådstarter
52 0
Opprinnelig postet av Frazzy
Agent 1.7
Code:HH2W7UP4-63W9NK4J-1ZR5831C-DVRCMYRG
Home Page: http://www.forteinc.com/agent/support.htm

Se om den hjelper :-)
Vis hele sitatet...
Dette her er noe helt annet, jeg snakker om et prog som heter

AGENT PASSWORD 1.7 versjonen

http://www.agentpassword.com