Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2529
Hei,

Skulle overføre beløpet jeg skal bruke til husleia til sparekontoen for å unngå overdreven bruk på fylla. Og jeg overførte selvfølgelig til bsukontoen(Boligsparing for ungdom). Er banker så grei at jeg får de overført tilbake om jeg ringer imorgen? Blir vel det samme som at jeg har betalt en regning til feil kontonr. Noen med lignende erfaringer?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan fritt ta ut frå BSU samme år som du set inn pengane.
Dette er ikke noe problem så lenge det er innenfor nåværende år som slashdot nevner!
Trådstarter
11 0
Flott, takker for rask respons. Men ser ikke ut som jeg kan gjøre det manuelt, så får ta en telefon imorgen.
Ridder av 1. klasse
Vet ikke hvilken bank du har. Jeg har sparebanken vest, og da må jeg kontakte banken, hvis jeg skal ha ut penger fra BSU kontoen. Men som nevnt tidligere, det gjelder kun penger som er satt inn i år.
Så lenge det er innenfor et døgns tid så er vel egentlig de fleste banker og organisasjoner ganske greie på sånt også