Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1221
Hei, alle freaks!

Nå har jeg og moren min kommet til en enighet om at vi to skal ta en tur til Amsterdam i høstferien. Finnes det noen aktiviteter for mor og sønn på 17 som kan gjøres i Amsterdam? Og er det noen måte for meg å få sneket meg til en jay i Amster på noen måte da jeg ikke er 18?
PerPerPerPerPerPer
PerPerPerPer's Avatar
Spør moren din om å dele brownes, ville vært episk.

Har ikke vært der selv, men en ting jeg SKAL se når jeg er der er torturmuseet.
Trådstarter
5 1
Hun har busta meg i å røyke før og jeg tror ikke hun vet at det er tolerert i Amster. Hun mente at jeg ble hjerneskada av "hasj".
De mindre coffeshopsa er oftest ikke så nøye på å skjekke leg, så det er bare å prøveseg Jeg var der rett etter jeg hadde fylt 18, bare et par steder de spurte om leg, men lønner seg vel å ikke se ut som om du er 12 år gammel
Trådstarter
5 1
Dessverre ser jeg veldig ung ut, men jeg har dreads, som burde være et ganske stort pluss.

Får håpe jeg kommer i puberteten innen høstferien da!

(bare spøker)
Gode Ord Dør Sist!
13 3
haha, kunne tenkt meg en tur til amster. eventuelt på en av cafene og røyket litt. er 15 men ser ut som en 25åring så hadde lett kommet meg inn der ;p
Trådstarter
5 1
Sitat av norwoot Vis innlegg
haha, kunne tenkt meg en tur til amster. eventuelt på en av cafene og røyket litt. er 15 men ser ut som en 25åring så hadde lett kommet meg inn der ;p
Vis hele sitatet...


Flott historie, men er det fortsatt ingen som kan svare på om det er noe for meg å moren min å gjøre, evt. noen måte for meg å skaffe meg en legit bag uten å dra på coffeeshop?

Er det veldig uakseptabelt å kjøre "fisking" etter weed i Amster, som ungdom gjør med alkohol i Norge?
Det er vist en utrolig fin by men mange museer og attraksjoner dere kan sjekke ut.

Hvis du og moren din har et godt forhold og stoler på deg får du kanskje lov å ta deg en tur ut om kvelden alene, så kan du stikke innom en café å kose deg
Trådstarter
5 1
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Det er vist en utrolig fin by men mange museer og attraksjoner dere kan sjekke ut.

Hvis du og moren din har et godt forhold og stoler på deg får du kanskje lov å ta deg en tur ut om kvelden alene, så kan du stikke innom en café å kose deg
Vis hele sitatet...
Tusen takk, dette var et mer enn nyttig svar.

Saken er at hun har mistet veldig mye tillit til meg, men så fort jeg setter meg inn for skolen nå og jobber hardt til turen, vil hun garantert la meg dra ut om kvelden alene.
Nemo, sånn svær vitenskapsmuseum, kanskje du er litt for gammel, men jeg liker det i hvert fall!

Lei en sykkel, kult å sykle.

Nationaal Museum, stor museum med masse flott kunst.

Walibi world svæææær fornøyelsespark, husk at Nederland er lite, så det tar ikke lang tid å kjøre noen sted egentlig. Man kjører jo gjennom hele landet på 3 timer.

Madam tussauds, voksfigurer som egentlig ikke er så fine men kult uansett.

Kommer ikke på mer, da jeg er litt i Amsterdam mood nå selv hehe, skal spør min far om det er noe kult å finne på der
Sitat av SivertS95 Vis innlegg
Hei, alle freaks!

Nå har jeg og moren min kommet til en enighet om at vi to skal ta en tur til Amsterdam i høstferien. Finnes det noen aktiviteter for mor og sønn på 17 som kan gjøres i Amsterdam? Og er det noen måte for meg å få sneket meg til en jay i Amster på noen måte da jeg ikke er 18?
Vis hele sitatet...
Sitat av SivertS95 Vis innlegg
Er det veldig uakseptabelt å kjøre "fisking" etter weed i Amster, som ungdom gjør med alkohol i Norge?
Vis hele sitatet...
Når skal du?
Er veldig mange som bare ville tatt pengene dine å ikke gitt deg en dritt der.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Ta moren din med på Cannabis Collage, her kan dere få informasjon om alt fra bruks områdene til industri hemp, medisinsk cannabis, om det er helseskadelig å røyke, hva man bruker mot diverse sykdommer, smerter etc. og mye mer.
De har en tv der som det går informasjons filmer på hele dagen å masse blar å bøker som handler om cannabis å mot 2 euro (Gi dem gjerne mer da de finansieres av donasjoner.) så kan du gå ned i kjellern å se å ta bilder av grow oppsettet deres, de gror deres egen weed.
De har mye kult å se der å dama i skranken vil uten tvil svare på alle spørsmål dere måtte komme med å forteller gjerne litt om cannabis og hun ser ikke ut som en typisk stoner.
Kanskje hun får et litt bedre syn på det.

Vis du gjør det så ville jeg gjort det siste dagen så det ikke blir merkelig stemning resten av turen.

http://www.cannabiscollege.com/
Sist endret av Trollanon; 26. mars 2012 kl. 22:34.
Sitat av SivertS95 Vis innlegg
Er det veldig uakseptabelt å kjøre "fisking" etter weed i Amster, som ungdom gjør med alkohol i Norge?
Vis hele sitatet...
Når jeg var der kom det en nederlansk fyr på 16 bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe weed for han, så det er nok ikke totalt uakseptabelt å gjøre det. Jeg svarte at der jeg kommer fra er dette totalt ulovlig, og at jeg derfor virkelig satte pris på lovlig marihuana og velger å respektere de reglene som er satt.
Sist endret av Walter White; 26. mars 2012 kl. 22:37.
Sitat av Walter White Vis innlegg
Når jeg var der kom det en nederlansk fyr på 16 bort til meg og spurte om jeg kunne kjøpe weed for han, så det er nok ikke totalt uakseptabelt å gjøre det. Jeg svarte at der jeg kommer fra er dette totalt ulovlig, og at jeg derfor virkelig satte pris på lovlig marihuana og velger å respektere de reglene som er satt.
Vis hele sitatet...
veldig off topic, men er du heisenberg fra norcan? mtp signaturen din
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
veldig off topic, men er du heisenberg fra norcan? mtp signaturen din
Vis hele sitatet...
Hehe, nei.
Vi er nok bare begge glad i weed og Breaking Bad.
Bare spør unge folk så blir nok det verste som skjer at du får et avslag
ArbeidsledigProletar
Ikke fisk, serriøst jeg får lyst til å banke opp alle de fjortisa som henger rundt i AMster og fisker. Engelske smågutter. CURSES.

Jeg merker at jeg holder på å bli en misantrop. Uansett, vent til du er 18, ikke gjør livet vanskeligere for coffee shopsa enn det allerede er, hele systemet der er jo under rimelig tungt press.