Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1000
Hei,
Ble tatt for å røyke marihuana for et tre uker siden, og hadde bekymringssamtale med politiet for to uker siden, som endte med urintestingkontrakt (to ganger i mnd.) med påtaleunnlatelse. Jeg har allerede vært og pisset én gang forrige uke, der jeg var soleklar positiv fordi jeg røyket mornings samme dagen. Gjorde dette med vilje siden de sa det var lov å være positiv på 1.-2. pissingsen.
Damen som organiserer pissingsene på fürst ringte idag og sa jeg var positiv på den første, og at jeg derfor skal ta en til imorgen for å se om nivået av thc har sunket. Jeg sluttet å røyke marihuana for ca 2 dager siden, og har høy forbrenning, så thc-nivået er sannsynligvis mindre enn første gangen. Men tingen er den at jeg snortet noen linere amfetamin på en fest i helga, som jeg er redd for at skal vises.

På kontrakten jeg skrev under på står det at kontrakten gjelder fra påtaleunnlatelsens start og ett år frem i tid. Men påtaleunnlatelsen, som jeg skulle få innen to uker etter møtet med politiet, har jeg ennå ikke fått. Vil det si at kontrakten ikke gjelder ennå, eller "starter" påtaleunnlatelsen før jeg fysisk får den av politiet? Kan jeg si til damen på fürst at jeg ikke kommer til pissings imorgen fordi kontrakten teknisk sett ikke gjelder før jeg får påtaleunnlatelsen?

Takk for svar.

PS: Noen som har personlig erfaring med hvor lang tid det tar før amf går ut av kroppen/ikke vises på tester?
Du skaper bare mer trøbbel for deg hvis du unngår å gå på EN pissings. Det er bedre å holde avhengigheten i sjakk i en stund og få det overstått.
2-3 dager på Amfetamin så er det ute av systemet.
amfetamin kan spores i urin opptil 4 dager etter inntak, regn med 2-3 dager så skal det gå
Sist endret av Spirituell; 21. mars 2012 kl. 19:40.
Trådstarter
3 0
Avhengigheten i sjakk? Hvis du prater om amfen, var det bare et engangstilfelle i helgen, og marijuanaen har jeg null problem å slutte med, det var bare at jeg utnyttet at de sa det var greit å være positiv på de første prøvene. Hvis jeg tester positiv på amf, blir det vel ny straffesak og ny vurdering av påtaleunnlatelsen hvis jeg ikke tar feil? Det er det jeg er redd for. Og vær så snill å utdyp "mer trøbbel".
Ja, sannsynligvis ny straffesak. Ikke et sjakktrekk av deg å snorte pepper når du vet du skal på pissings for å slippe bøter og rulleblad...
Trådstarter
3 0
Det er jeg 100% klar over, dessverre var jeg drita, stein som faen, og turet på sopp. Men er det ingen som vet om påtaleunnlatelsen "starter" når jeg får den eller med en gang det blir valgt? Om jeg kan bruke unnskyldningen om at kontrakten teknisk sett ikke gjelder ennå?
Sist endret av green man; 21. mars 2012 kl. 20:00.
forresten tar psilocin (sopp) opptil 3 dager på å forlate kroppen, men tror ikke det er på standard urintester
Sist endret av Spirituell; 21. mars 2012 kl. 20:24.
Sopp søkes ikke etter på vanlige engangstester, og hvis du må sende inn til lab må de spesefikt se etter spor. Nå er jeg ikke helt sikker, men jeg ville tro at påtaleunnlatelse er noe man får når man har fullført ruskontrakten. For å unngå å bli tatt kan du lese gjennom denne og denne. Lykke til!
Sist endret av Muskatp$ych0; 21. mars 2012 kl. 21:40.