Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1059
I morgen skal jeg filme en revy som varer i 1 time og 10min... Det som er drit er at det ikke er noen pauser i revyen, og som kjent er jo en DV-kassett på 60min i SP modus.
Det jeg lurer på er om det er mye forskjell med tanke på bilde/lyd kvalitet i SP/LP modus, og hva dette har å si for redigeringen. Filmen skal senere svis på DVD for å gis til skuespillerene...
Ta med to kassetter og skift lynraskt når publikum klapper og det er mørkt på scenen. Det tar sju sekunder og det har du tid til.
Om jeg ikke husker feil, klarte ikke Premiere med å importere noe jeg hadde skutt i LP.
Da tar du nok feil ;-)
Prøv det på forhånd med et lite minutt da vel!
Vet i allefall at på VHS mister du fargen når du kjører slowmotion på LP! Sådetså!
Ministry of Love
sptz's Avatar
for all del ikke ta opp i LP det blir ikke bra.. Men du får da kjøpt 90 min kasetter?
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Svar ligger her.

*riste på hue*