Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1120
Hallaj

Umm, jeg føler veldig for å begynne å lese en ny tegneserie nå, men aner ikke hvor jeg skal begynne.
Jeg har tonnevis av superhelt blader, så jeg trenger noe litt annet.

Jeg likte veldig godt Anyas spøkelse, og tenkte noe sånn i den dur. Liker tegneserier der hoverpersonen er en helt vanelig person som på magisk vis blir dratt inn i en annen verden. Jeg har litt lett for å falle av hvis det er sort-hvitt, eller veldig ekstreme manga tegninger (med utrolig mye detaljer og streker over alt hvis du skjønner hva jeg mener .. )

Takk på forhånd
-McSuperRetard
Pondus, Kollektivet, Billy, Nemi, M, Rocky
Vet ikke om det er helt det du leter etter, men du kan sjekke ut Fables. Meget god serie imo, om jeg ikke husker feil var deler av den publisert i Nemi for noen år siden?
TOMMY OG TIGERN. En tegneserie mer for voksne enn man kanskje tror. Tegneren - Bill Watterson - er VIS.
Jeg tror Bone er rett opp din gate.
En av de beste serieromanene jeg har lest, faktisk 3 ganger nå.
Det er en episk fantasy-historie, med masser av humor og spenning, morsomme karakterer og god mytologi.

EDIT: Det var faktisk en norsk oppføring på wikipedia også; http://no.wikipedia.org/wiki/Bone
Sist endret av The Great Catsby; 5. mars 2012 kl. 16:57.
brukertittel
Widow's Avatar
The Walking Dead

http://media.comicvine.com/uploads/0/308/90420-18166-106379-1-walking-dead_large.jpg

Svart-hvitt tegneserie, som kanskje er det beste jeg har lest!

Det handler om en politimann som våkner opp fra koma, bare for å finne ut at zombier har så og si tatt over verden. Høres kanskje ut som et lame konsept, men det tegneserien klarer er å fokusere på det psykologiske ved det hele. Hvordan mennesker forandrer seg utifra tragedier. Du kommer til å legge godt merke til hvordan den forskjellige karakterene i tegenserien forandrer seg.
Det er veldig dyktige folk bak serien, og den har vunnet priser. Du burde så absolutt gi tegneserien et forsøk, det er verdt det!

PS: Drit i tv-serien, den er dårlig. Hvis du har sett tv-serien, kan du glede deg enda mer
Sist endret av Widow; 5. mars 2012 kl. 17:08.
Åh tusen takk folk !
Skal gi noen av tegneseriene et forsøk C:
Du har sikkert hørt om Sandman serien. Den er konge, kan anbefalle den på det sterkeste.
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Både V far Vendetta og Watchmen er ganske fantastiske.