Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 809
Heisann
Har begynt så smått med utvikling på iOS med PhoneGap, og ønsker å logge inn via Facebook. Bruker da PhoneGap Facebook Connect Plugin for dette. Problemet er at jeg rett og slett ikke får det til. Jeg har fulgt bruksanvisningen nøye, og har sikkert opprettet et titalls prosjekter der jeg hver eneste gang har feilet. Problemet er at jeg under kompilering får denne feilmeldingen:

Kode

Undefined symbols for architecture i386:
  "_OBJC_CLASS_$_FBFrictionlessRequestSettings", referenced from:
      objc-class-ref in Facebook.o
ld: symbol(s) not found for architecture i386
collect2: ld returned 1 exit status
(Xcode 4.2.1 og siste versjon av PhoneGap)

Er det noen her som kan tyde denne feilmeldingen? Har googlet og funnet noen andre problemstillinger som ligner denne, men ingen av de er tilfredsstillende besvart.

Håper det er noen her som har erfarling med PhoneGap og Facebook. Tar gjerne i mot andre løsninger. Målet er å logge inn og hente info om brukeren.

Takk på forhånd.
Sikker på at du har inkludert alle .h-filer og biblioteker? Litt vagt svar, da jeg aldri har kodet til iOS, men kun for android.