Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1113
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Ok, jeg sittter for øyeblikket på en p3 500mhz, 384mb ram.

Pc'en begynner å henge litt etter og jeg lurer på om jeg tar en oppgradering.

Hvor mye koster en 1 - 1.4 ghz prossesor + et hovedkort???

Noen som har en ide om hva jeg må ut med?

Har en 75gb ibm hardisk som jeg ikke får brukt med det hovedkortet jeg har nå, så jeg føler en trang til å oppgradere.

Om ingen kan gi meg en pekepinne på pris, kan noen iallefall gi meg noen bra webshopper?

Jeg skal sjekke ut hardware, komplett og psdata.
Ta deg en tur innom Rd.no

Response data har det meste, og kanskje det beste?!?
Better than thou.
Bare ikke bruk komplett. Jeg har masst som faen på dem de siste dagene, men jeg vil verken få avslag på prisen, annen vare(jeg sa tilogmed at jeg kunne ta en 1.33 gzh istedenfor 1.4ghz, men de sa nei!!) eller mulighet til å heve kjøpet. Nå har det gått en måned siden jeg sendte varene tilbake, men de sier ikke mer enn at jeg vil få dem på en vis dato, så et par dager før den datoen så sender de mail og sier at datoen er fremskjøvet.
Liker komplett jeg, har aldri hatt noe problemer med dem, kanskje litt trege da, men men...

Personlig foretrekker jeg nok PS, pakken rett på døra og faktura i posten, nice


Vil heller klage på IT-butikken. Bestilte 100 stk. CD-R fra dem for over en måned siden, men de er ikke kommet enda.

/me avbestille i morra

Litt synd egentlig, for forrige gang jeg bestilte derfra tok det under en uke å få skivene, og til en meget fordelaktig pris.
det er webdesignere det! tar på seg oppdrag å har bl.a. laget denne siden her!!!!!!!! wow!

www.parkenungdomsklubb.no

det bare krever talent!!!!!!!!!

kruger

-
with a smile
kruger: *rofl* Tror faen meg jeg detter på gulvet

flexi-data: Veldig fornøgde med de (utenom et kjøp av en vifte IStorm II, jeg fikk IStorm 1, men returen gikk fint... virker litt sliten han i supporttelefonen eneste, hehe) Grei support ellers... VELDIG gode priser forresten Bare synd at de ikke sender ut på postordre lenger til privatpersoner, de driver å bygger om systemet sitt...

komplett.no: Ikke bestilt så mye der, skal bestille vifte der nu strax...

ps-data.no: Virker helt greie Har nettop bestilt meg switch derfra Rask levering, bare synd at de ligger i Kristiandsand så det tar meg 1 dag ekstra å få varene . Kompis var piss forbanna på dem p.g.a. en harddisk... menmen...

Best liker jeg after all flexi-data Bare vent til de begynner med postordre thingyen sin igjenn...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Trådstarter Crew
Takk for hjelpen, får se om jeg får skrapa sammen noen kroner....