Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 662
Min PC bestående av følgende...

Antec Three Hundred Ultimate Gamer Case ATX miditower u/PSU, med vifter
Intel Core 2 Quad Q8200 2.33GHz 4MB, BOXED m/vifte Socket 775
OCZ StealthXStream strømforsyning 600W 20/24pin ATX/BTX/PCI Express/SATA
Sapphire Radeon HD 4870 512MB PCIe 2.0, GDDR5, 2xDVI, HDCP, HDMI
ASUS P5Q PRO, P45, Socket-775, DDR2 ATX, GbLAN, Firewire, 2xPCI-Ex(2.0)16
OCZ DDR2 4096MB Gold GX XTC Dual Channel PC2-6400 2x2048MB 800MHz. (5-5-5-18)
Samsung Spinpoint T166 500GB S-ATA II 16MB cache, 7200RPM, NCQ, Noise Guard

...trenger en ny strømsforsyning. Den PCen nå har tok antageligvis farvel med meg og resten av komponentene.

Hva slags strømsforsyning skal jeg gå for? Vil aller helst ikke bruke så altfor mange kroner på denne, men antar at man får en som er god nok for 500-750 kroner.

Forslag?
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Litt vanskelig å tolke det du skriver, men du skal ha ny PSU til komponentene du nevner i posten din? Isåfall vil det holde med SilverPower SP-SS500 som både er billig og god. XFX Proseries Core Edition 550W har litt bedre effektivitet mens Corsair TX550M ligger på nivå med XFX-forsyningen og er i tillegg modulær.
Skrev innlegget kl. 02:40 etter å ha drukket 3-4 halvlitere. Ikke helt stø, ser jeg.

Det rette skal vel være sånn:

Min PC består nå av...

...

...men den trenger en ny strømsforsyning. Den strømsforsyningen PCen har nå tok antageligvis farvel med meg og resten av komponentene.


Ser det bedre ut nå?

Og de plassene jeg har skrevet strømsforsyning, så mener jeg selvfølgelig strømforsyning.
Sist endret av Ulopolitanus; 26. februar 2012 kl. 13:36.