Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1495
For drøyt 15minutter siden skjedde noe av det sykeste jeg har vært med på! Jeg ligger i sengen, tenker ikke på en dritt, rett før jeg sovner. Plutselig blir alt svart rundt meg og jeg befinner meg i noe som ligner verdensrommet. Jeg ligger der og svever litt før jeg kjenner noe tar tak i meg og jeg blir dratt ned i en helt sinnsyk fart helt til alt svartner rundt meg. plutselig stoppet det og jeg er halvt bevist på at dette har skjedd, fortsatt i en blanding mellom våken og søvn. jeg ligger og tenker "hva faen skjedde?", før det begynner smått og vibrere med en svak lyd nederst i kortryggen. Vibrasjonen og lyden beveger seg lenger og lenger opp, og blir kraftigere og kraftigere. Nå har lyden og vibrasjonen nådd hodet. Dette er nå så kraftig og føles så sinnsykt virkelig at jeg trodde jeg holdt på å dø, og at kroppen ikke fysisk kunne takle dette. Smærten føltes helt virkelig og alt ble svart...

Jeg våkner nå bak en stor sova i mitt gamle klasserom som jeg hadde i 1klassen. Helt bevist prøvde jeg å røyse meg, men dette var sykt tungt og strevsomt og det føltes som om jeg bar 100 kilo på ryggen. Jeg er nå helt bevist på at jeg drømmer, og fremfor meg i en hestesko sitter alle di fineste jentene jeg vet om. Jeg fikk det plutselig for meg at de hadde sakt at jeg kunne velge og vrake mellom dem og ha sex med hvem av de jeg ville. Jeg var i drømmeland. Jeg plukket ut den beste av dem og startet. Husker bare læreren ropte, "stopp nå!!". Men vi bare fortsatte. Det som var sinnsykt med dette var at det føltes som the real deal, helt 120% likt. Jeg prøvde bare nå å fokusere på ikke og gjøre noen brå bevegelser og holde fokus slik at jeg ikke våknet. Men Med en feiltakelse greide jeg å åpne øynene, og våkner helt. DRITSUR men fortsatt med et lite glis pga den helt ubeskrivelige opplevelsen i seg selv, sitter jeg nå å deler dette med dere. Håper dere kan forestille dere noe av det!
Syke drømmer iallefall :P hahaha får håpe det går i oppfyllelse
Ja, når du skjønner at du drømmer mens du er i drømmeland, så er det lucid dreaming. Det er forskjellige grader av LD - Noen LD-drømmer kan du skjønne at du drømmer men du kan ikke gjøre noe, mens i andre har du totalt kontrollen.

Vibrasjonene og lydene i starten var søvnparalyse. (Hypnagoge hallusinasjoner.)

Og! Gratulerer med både det å ha en lucid dream, og.. ..jentene du kunne vrake og velge i
Sist endret av Fuzzybossen; 24. februar 2012 kl. 03:39.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Ja, når du skjønner at du drømmer mens du er i drømmeland, så er det lucid dreaming. Det er forskjellige grader av LD - Noen LD-drømmer kan du skjønne at du drømmer men du kan ikke gjøre noe, mens i andre har du totalt kontrollen.

Vibrasjonene og lydene i starten var søvnparalyse. (Hypnagoge hallusinasjoner.)

Og! Gratulerer med både det å ha en lucid dream, og.. ..jentene du kunne vrake og velge i
Vis hele sitatet...
hjertelig

må også slenge med at når vibrasjonene var på sitt verste var det helt umulig for meg å åpne øynene eller røre på meg for og "unslippe" det.

sykt skremmende men fortsatt så fascinerende!
Brukte du WILD metoden?
Sitat av 95markro Vis innlegg
hjertelig

må også slenge med at når vibrasjonene var på sitt verste var det helt umulig for meg å åpne øynene eller røre på meg for og "unslippe" det.

sykt skremmende men fortsatt så fascinerende!
Vis hele sitatet...
Ja, det er det som er søvnparalysen - Det er stadiet rett før du detter inn i en drøm. Det er hjernen som paralyserer kroppen, for å hindre at vi beveger oss i takt med det vi drømmer
Ingenting farlig, men det kan oppleves helt forferdelig, ja

Gratulerer med Lucid Dream!
Sitat av 95markro Vis innlegg
Men Med en feiltakelse greide jeg å åpne øynene, og våkner helt.
Vis hele sitatet...
HVER jævla gang.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
HVER jævla gang.
Vis hele sitatet...
Haha! verste med det var at jeg kjente jeg begynte og miste det mere og mere, men greide og innhente meg.
Sitat av 95markro Vis innlegg
Haha! verste med det var at jeg kjente jeg begynte og miste det mere og mere, men greide og innhente meg.
Vis hele sitatet...
Neste gang, når du merker at ting ikke er så tydelige lengre og du er på vei til å våkne, så prøv å holde fast i noe i drømmen som en pult siden du var i et klasserom.

Du kan og prøve å snurre rundt så fort du kan noen ganger.

Dette hjelper deg med å fortsette med drømmen.
Sist endret av Fuzzybossen; 24. februar 2012 kl. 14:35.
Gratulerer! Du har nå i noen minutter prøvd og være meg!
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Neste gang, når du merker at ting ikke er så tydelige lengre og du er på vei til å våkne, så prøv å holde fast i noe i drømmen som en pult siden du var i et klasserom.

Du kan og prøve å snurre rundt så fort du kan noen ganger.

Dette hjelper deg med å fortsette med drømmen.
Vis hele sitatet...
Takk! ska uten tvil prøve det

Sitat av sluch2k Vis innlegg
Gratulerer! Du har nå i noen minutter prøvd og være meg!
Vis hele sitatet...
hæ? skjønte ikke helt
Sitat av 95markro Vis innlegg
hæ? skjønte ikke helt
Vis hele sitatet...
Han mener vel at din drøm er hans virkelighet.
Sitat av Zarbon Vis innlegg
Han mener vel at din drøm er hans virkelighet.
Vis hele sitatet...
gratz til han da

Men dere som har lucid dream's noen ganger. pleier dere og oppleve denne vibrasjonen? Å opplever dere dette som dødsvondt og skremmende?
Sist endret av 95markro; 24. februar 2012 kl. 23:20.
Har ikke opplevd noe slikt selv, men siste halvdel av historien din høres kjent ut.
Hadde noen slike drømmer når jeg var rundt 14-18, og våknet ofte slik du beskriver.
Blitt lite de siste årene, lurer på om jeg skal prøve å lære meg det.
Sitat av 95markro Vis innlegg
gratz til han da

Men dere som har lucid dream's noen ganger. pleier dere og oppleve denne vibrasjonen? Å opplever dere dette som dødsvondt og skremmende?
Vis hele sitatet...
Har ikke opplevd vibrasjoner selv, men har hørt om mange med samme opplevelsen som deg, så det er ikke så uvanlig. Mine erfaringer handler for det meste om ukjente skikkelser på soverommet. Skremmende om man ikke er klar over hva det er.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Har ikke opplevd vibrasjoner selv, men har hørt om mange med samme opplevelsen som deg, så det er ikke så uvanlig. Mine erfaringer handler for det meste om ukjente skikkelser på soverommet. Skremmende om man ikke er klar over hva det er.
Vis hele sitatet...
Sitter å leser godt gjennom (den lille lucid-dreaming) tråden nå, leser og det er kjent at kroppen rister/vibrerer. Har opplevd en kort lucid dream før. Der var det at jeg var på en grønn åpen eng, men ingenting annet rundt meg enn blå himmel og gress. Jeg greide da og fly! hadde sånn halvveis kontroll, men falt inn i normal søvn etter det. Dette er ett år siden nå tror jeg, men husker fortsatt småting.

Skumle skikkelser på soverommet? er jo tydeligvis bare å gjøre det beste ut av det da skal lese meg til litt mere info ikveld å prøve på nytt! faktisk en av de få gangene jeg gleder meg til å legge meg og sove

En ting til! under søvnparalysen når hodet mitt vibrerte, så jeg helt hvitt, å "innblandet" i den sykt høye lyden var det en sang. Husker ikke helt, men det var U2 eller noen lignende som spilte. Lyden i seg selv var så høy at den sannsynligvis ville gjort meg døv x100 irl..
Husker selv at når jeg var på vei inn i en lucid dream så fikk jeg følelsen av svak strøm som gikk helt fra tærne å flyttet seg oppover, eller svak vibrering om du vil. Selv opplevde jeg det som ganske behagelig faktisk, spesiell opplevelse.