Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 16223
Hei

Er det noen der som har noen tips til hvordan jeg kan få sove etter jeg har brukt amfetamin?

Er Sobril en god løsning?
Syntes hyppere / rivotril funker bra til og få roet ned kroppen til og sove!
Men for meg slår ingen ting den gode gammle nattingsen! Må ha veldig god brun/grønn har ikke funnet noen grønn enda.. men mye keef som får meg til og sovne på amfetamin osl.
Legg deg i mørkt og kaldt rom og kos med dyna til du sover av kjedsomhet

EDIT: Det funker i hvert fall for meg, når jeg skal sove før Ritalinen er ute..
Sist endret av excubated; 8. januar 2012 kl. 09:45.
Winter is coming
Rivotril kan slå begge veier så vær ytterst forsiktig om du velger det.
Hasj er alltid en sikker vinner, selv om folk på makka gjerne må røyke umenneskelige mengder for å bli skikkelig fjern.
Ett par valium og 1 apodorm/mogadon er en fin blanding. Blir selv veldig trøtt av å blande diazepam og nitrazepam, samtidig får jeg ingen døsig effekt hvis jeg tar de hver for seg. Og ett lite trekk med weed hadde vært prikken over I'en.

Sobril er også en løsning hvis du ikke har noe annet. Opiater/opioider hjelper også.
Sist endret av Mexxy; 8. januar 2012 kl. 13:34.
Beste er å ikke utsette kroppen din for noe gift... så sover du godt hver dag!
spar deg for slike "pekefinger-innlegg" a, det var ikke det han ba om, men råd til å sove på amf.

TS: ta deg en god og lang runk, røyk tjall og kryss fingra for at du får sove.
Ikke noe anti-drug propaganda altså, men jeg tviler på at det er så bra for kroppen din hvis du driver å sjonglerer med uppers og downers. Foreslår som de andre her en runk eller en spliff.
Sitat av ghostrider jr Vis innlegg
Hei

Er det noen der som har noen tips til hvordan jeg kan få sove etter jeg har brukt amfetamin?

Er Sobril en god løsning?
Vis hele sitatet...
Nei sobril er ikke nødvendigvis noe god løsning om ikke det er det absolutt siste.
Det jeg gjorde den tiden jeg brukte speed av og til var å legge meg ned på senga, lukke øynene, vri meg litt rundt også sovnet jeg automatisk. Lykke til.
Xanor!! ingen over ingen ved siden
Sist endret av skukketrure; 8. januar 2012 kl. 16:57.
Xanor funker ikke nødvendigvis sånn på alle, på meg slår det helt andre veien enn at jeg blir trøtt, å blir egentlig bare mer på tryne, dette gjelder etter amf. seff. På meg funker en liten dose diazepam å en joint, da ordner det seg somregel, pluss at jeg får igjen matlysten med en gang.
Problemet med rivotril/xanor/hyppere er at du fort kan ende opp med å få en haug dumme ideer som virker langt mer fristende enn å sove.

Personlig syntes jeg forøvrig "tvungen" søvn på amfetamin er null verdt, våkner etter noen timer og merker fortsatt hele kroppen er full av dritten.

Jeg ville tatt meg en sobril, røykt meg en spliff, og sett en film, gamet litt etc, til det ikke lenger virker umulig å legge seg. Så er det bare å følge normal rutine, regner med at du har litt erfaring med å sove fra før.
Sist endret av Tøffetom; 8. januar 2012 kl. 17:37.
en liten håndfull rivotril og 2-3 remeron og en feit nattings bruker å hjelpe!! får du ikke sove så blir du hvertfall roligere!!
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Uhm, er det ikke slik at når amf først er ute av kroppen så sover man i ganske så lang tid? Jeg mener, du tar jo amfen for å bli speeda, hvorfor ønsker du å sove da?

Skyt meg om dette blir helt feil.
Sist endret av Kusetjuv; 8. januar 2012 kl. 23:47.
for meg så pleide det å funke med remeron
Remeron funker fint som sovings? Nei, visst faen. Hva om guttungen har slengt i seg whisky og paralginus fortus og skal på jobb imorgen? Har jo dritten liggende, Remerox altså.
Sitat av ghostrider jr Vis innlegg
Hei

Er det noen der som har noen tips til hvordan jeg kan få sove etter jeg har brukt amfetamin?

Er Sobril en god løsning?
Vis hele sitatet...
la være og bruke søppla men uten om det funker sobril og valium osv fint..
Et par tips

- Aminosyre som f.eks 5-Hydroxytryptophan. 5-HTP gjenoppretter serotonin raskere og hjelper mot blant annet dårlig søvnkvalitet og søvnforstyrrelser. Dette er noe mange benytter seg av både før og etter inntak av MDMA da det blandt annet forebygger depresjon og kan ha en effekt på matlysten. Har sett brukere anbefale trypthofan, melatonin og tyrosin også. http://www.drugs-forum.com/forum/sho...hp?title=5-htp

- Vann!

- Vitamin C (frukt, grønnsaker, you name it)

- Benzodiazepin. Xanax/Xanor, Rivotril og Flunipam.

- Detox! Det vil si avgiftning eller utrensing, og bygger på prinsippet om å rense kroppen for avfalls,- og giftstoffer. Amfetamin kan spores i systemet ditt rundt 2-4 dager. Men det vil så klart komme an på alder, vekt, metabolismen, hvordan det ble konsumert (nasalt, oralt f.eks) osv.

- Pusteøvelser! http://www.bevegelse.net/ovelserpust.htm

- Avslutt alle aktiviteter 2-3 timer før sengetid, ha det mørkt i rommet og hold en temperatur på rundt 15-18 grader. Det er viktig at omgivelsene du sover i er behagelig. Det er også viktig at du kun bruker sengen til å sove eller ha sex.

- Weed av typen Indica (CBD <3)

Høres kanskje ut som mye stress men det er utrolig viktig å føle seg fysisk og psykisk komfortabel for å kunne sove. Har jeg spist for lite får jeg dårligere søvnkvalitet f.eks.
Sitat av trckLOL Vis innlegg
Ikke noe anti-drug propaganda altså, men jeg tviler på at det er så bra for kroppen din hvis du driver å sjonglerer med uppers og downers. Foreslår som de andre her en runk eller en spliff.
Vis hele sitatet...
Om han fyrer en spliff så er det jo akkuratt sjonglering han driver med..

- Selv pleier jeg bare å røyke meg til køys. Har jeg vært så mann at jeg tar pepper, får jeg tåle nedtur/søvnmangel uten å plusse på med alt mulig annet benzo crap.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ghostrider jr Vis innlegg
Hei

Er det noen der som har noen tips til hvordan jeg kan få sove etter jeg har brukt amfetamin?

Er Sobril en god løsning?
Vis hele sitatet...
det er klart at det med en pille eller to funker..men har lært etter 27år at det som har funket på meg er at så sant det er mulig,legger inn en "hvileperiode",jeg prøver så godt jeg kan og legge meg ned i 2-3 timer på morrakvisten uten tv eller annen type stress,og bare koble av,tømme hodet..sovner du er det greit,hvis ikke har du fått hvilt hodet masse....
Så er det bare å sto opp hive seg i dusjen,en kopp kaffe og kanskje en frukt eller 2,så er formen faktisk veldig bra..! Og da er det bare og få banke innpå en feit en,så er man igang for nye utfordringer!!
Det som funker på en person fungerer ikke nødvendigvis på deg. Men etter egen erfaring er det faktisk c preparater/antipsykotika, jeg får sove på.

Benzoer har ikke noe annen funk på meg enn at det roer nervene.
Zuprexa funket for meg før. (antipsykotika) Det som er synd med det er at man er zombie hele neste dag. Spurte om det samme spørsmålet en gang og da var det noen som sa Heroin. Men det vill jeg ikke anbefale til noen. (aldri prøvd det)
Sitat av ganesh Vis innlegg
Zuprexa funket for meg før. (antipsykotika) Det som er synd med det er at man er zombie hele neste dag. Spurte om det samme spørsmålet en gang og da var det noen som sa Heroin. Men det vill jeg ikke anbefale til noen. (aldri prøvd det)
Vis hele sitatet...
Anbefaler alt utenom Opiater i det hele tatt!
Jeg får absolutt ikke noe sove funk av det, om jeg skulle være heldig å få soveformen, så sover jeg maks 2 timer, våkner igjen å er like speeda!

Men noen av kompisene mine blir møkksteine for å si det sånn, andre får ikke sove i det hele tatt.

Jeg har tdeligvis blitt struck midt i mellom de to formene uansett hva jeg har tatt før.
Men som sagt 1000 ganger før her på forumet, alle rismidler har forskjellig type forskjellig funk på alle, men igjen, alle har samme utgangspunkt å rusen går ut på det samme! (Håper dere skjønner hva jeg mener, litt for full til å skrive om enkelte setninger.


Cheeeers
Jeg anbefaler C prep - Serequel - sender meg rett i koma uansett mengde pepper. Men som andre allerede har nevnt her, folk reagerer forskjellig. Vet om folk som ikke merker en døyt av serequel, mens andre sovner innen 30 min.. Benzo gir for mye bivirkninger i tillegg til at man blir grisehekta av B-prep, FORDI det fønker ...