Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2691
Maskinvareoversikt:

Modellnavn: MacBook
Modellidentifikator: MacBook7,1
Prosessornavn: Intel Core 2 Duo
Prosessorhastighet: 2,4 GHz
Antall prosessorer: 1
Antall kjerner totalt: 2
Nivå 2-buffer: 3 MB
Hukommelse: 4 GB
Busshastighet: 1,07 GHz
SMC-versjon (system): 1.60f5

Jeg er ganske casual, så jeg vet ikke hvor mye av dette som er relevant.

Men jeg ser World Of Warcraft støttes for mac, er det noen her som har erfaring med hva jeg kan forvente av overgang fra å bruke PC, og om maskinen min i det hele tatt drar spillet?
Jeg husker en kompis av meg var skeptisk til nøyaktig det samme da han gikk fra PC til MacBook. Vi spurte da litt rundt og fikk vite at det ikke var mulig og ikke vert å prøve.

Optimistene som vi var så gjorde vi det, prøve det og resultatene vi fikk var bemerkelsesverdige

Opplevelsen var bedre (Han hadde en bra pc fra før, så kommer an på hvilken du hadde)
Det gikk FINT an å spille det og Macen dro det helt utmerket!

Sett igang å installer du!

Godt nyttår og lykke til

(PS denne hendelsen tok sted rundt 2008)
2BIAS's Avatar
Trådstarter
Åh, så kult! Tusen takk for svar! :- )
Sitat av 2BIAS Vis innlegg
Åh, så kult! Tusen takk for svar! :- )
Vis hele sitatet...
Værsigod!

Hvilken World of warcraft er det du spiller? Er det Cataclysm eller er det Vanilla WoW ?
Spiller selv wow på mac, fungerer utmerket. Husk a om du har bærbar kan den fort bli veldig varm, men det er ingen verdens fare.
Fungerer utmerket det Gjorde det en god stund da jeg foretrakk å ligge i senga og game fremfor å sitte forann den stasjonære.

Eneste problemet var at jeg brente lårene av meg omtrent, så det å ha en tykk bok etc under er å anbefale.
Sitat av sali Vis innlegg
Fungerer utmerket det Gjorde det en god stund da jeg foretrakk å ligge i senga og game fremfor å sitte forann den stasjonære.

Eneste problemet var at jeg brente lårene av meg omtrent, så det å ha en tykk bok etc under er å anbefale.
Vis hele sitatet...

Virker som om du har et meget hardt og opptatt liv
Sitat av Bearberry Vis innlegg
Virker som om du har et meget hardt og opptatt liv
Vis hele sitatet...

Kanskje hun gamer i helgene når hun ikke er ute å gjør ting da vettu!

EDIT: Eksen min spilte wow på en skole-macbook.
Det bør gå helt fint
Sist endret av random36598; 2. januar 2012 kl. 13:10.
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Kanskje hun gamer i helgene når hun ikke er ute å gjør ting da vettu!

EDIT: Eksen min spilte wow på en skole-macbook.
Det bør gå helt fint
Vis hele sitatet...
Jeg rettet ikke til mangel på sosialt liv eller slikt, mener bare det er litt morsomt med folk som foretrekker å ligge på sengen og overopphetet laptopen istedet for å sitte med den på fanget for eks eller på en pult
Eksen min spilte og wow på en macbook, funker helt greit. Den bråka no jævlig da, og grafikk/fps var ikke mye å skryte av.
Funka bra på min (verste 13 tommers MB pro versjonen for 2010)
Spiller Cataclysm på en Macbook White akkurat nå. 0 Problem! Det er faktisk veldig mange spill som man kan spille med mac, og det er også veldig mange spill man kan spille med mac på ett eller annet vis selv om spillet ikke er laget til mac. Ergo: Jeg finner rett og slett ingen grunn til å bytte tilbake til PC lenger.
Jeg har ikke peiling på verken WoW eller specs, men jeg har noen kompiser som har mast om å få låne min MacBook Pro til å spille WoW på, fordi det visstnok skulle funke så sykt bra..
WoW er et spill som krever ganske lite av PC/Macen din. Har man en PC/Mac som ikke kan kjøre WoW vet man at PC/Macen er utdatert og ubrukelig til det meste spillrelatert :P
2BIAS's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearberry Vis innlegg
Værsigod!

Hvilken World of warcraft er det du spiller? Er det Cataclysm eller er det Vanilla WoW ?
Vis hele sitatet...
Cataclysm. :- D