Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 8255
Hei!

Jeg begynte å teste extacy for en liten stund tilbake. Først hadde jeg virkelig gode turer på det(piller og krystall form), men sist gang jeg ordna så fikk jeg skikkelig nedtur når effekten var langt fra slik som jeg tidl. har opplevd, som var den beste feelingen jeg noen gang har hatt tror jeg^^.

Har 1 dose igjen akkurat nå(hvitt pulver, ikke krystall) og er på en måte skikkelig gira på å ta den på fredag som kommer men også veldig betenkt siden når jeg testa en stor dose av det nyttårsaften var det Langt fra sånne konge turer som jeg har hatt på det via pille og krystall form tidl.


Har røyka tjall i 10 år ca nå på daglig basis og bare holdt meg til dette men har veldig lenge hatt ønske om å prøve extacy og cola en eller annen gang.

For en måneds tid eller to siden ble jeg tilbudt extacy i pille form av en arbeidskamerat. Var skikkelig gira på å teste dette og kjøpte 1 pille av han for 200kr. Før jeg tok den bestemte jeg meg egentlig for å bare holde det til testing, altså bare ta det 1-3 ganger ok nok med det. Men 1-3 ganger ble etterhvert til 10-15 ganger eller no sånt, kanskje litt mer og, husker ikke helt, turing hver dag hver helg i 3-4 uker elns ihvertfall^^.


De 2 eller 3 første gangene var det piller og fikk god og fin effekt av dem, husker ikke helt men mener jeg fikk den derre intense "good feeling" følelsen av dem ihvertfall.

Neste gang så var han som hadde solgt meg piller tom og jeg ringte en annen arbeidskamerat som gav meg et nummer jeg kunne ringe og sjekke med.
Ringte han og joda, han fikk ordna men denne gangen var det snakk om mdma, hadde da ikke lest no særlig om det men fikk beskjed om at det var extacy det og så slo meg til ro med at det ville være ca det samma og dro og kjøpte av han for 1000kr, fikk da 2 ziplokk poser med grått puilver og gråe krystaller i, de hadde vel kanskje noen steder litt gul/brun liknende farge.

Spurte han hvor mye jeg trengte for en dose og var rask til og helle litt i hånda mi for så å snorte det med en gang^^ Det slo vel inn etter rundt 20-30 min og fikk skikkelig god form, var det beste jeg noen gang hadde prøvd. Etter å ha vært hos en kompis litt senere fant jeg ut at det var best å pakke inn i et rizla el.l. for så å svelge det for å skåne nese og tenner.

Tipper det jeg fikk for 1000kr holdt til 5-7 ganger elns. Husker ikke hvor fort jeg brukte opp dette men gikk vel bort iløpet av en helg eller 2.

Ordnet igjen for 1000 spenn når neste helg kom og jeg var tom og fikk det samma, altså krystall form. skikkelig bra saker.

Men når jeg skulle ordne igjen for en ukes tid siden så hadde han visst flytta fra Oslo og jeg måtte ringe en annen for å skaffe..

Ringte da han som hadde skaffet meg de første gangene(pille form, husker ikke men var vel enten blå eller rosa farge på de pillene og tror det var mitsubishi merke på dem) og han fikk ordna. Men når jeg hadde kommet hjem etter å ha ordnet av han og spretta opp posen det lå i så jeg til min store forbauselse at det var hvitt pulver denne gangen. googla litt bilder og kom opp bilder som likna helt på det hvite pulveret så slo meg til ro med at det også kom i denne formen og var bare så gira på neste "tur" at jeg så fram til å prøve det uten å sjekke opp mer rundt det. Dette var på nyttårsaften.

Husker fra tidl. turer at jeg hadde ingen særlig matlyst under effekten så bestemte meg for å ta det etter middagen. Spiste svær ribbe middag og tok først en liten dose(aldri veid opp elns bare tar sånn ca det jeg tror er en grei dose, er kanskje forkjellig hvor mye man tar om det er i krystall form eller dette hvite pulveret? =|), gikk vel en 30-40 min og jeg merka ikke no særlig, kanskje litt svake symptomer slik at farger var bitte litt finere enn normalt og slik. Ble veldig skuffet og tenkte at nå har jeg fått noe annet enn extacy og ble veldig betenkt og ettersom hva det kunne være for noe farlig kjemikalie om det ikke var E.., men, siden det var bare en liten dose og det var annen form enn tidl. når det var gråfarget krystall så tenkte jeg at da tok jeg bare ikke nok og kjørte på med en stor dose til i tillegg til å snorte en liten klump.

Var nok den store middagen rett før inntaket av dosene som gjorde at det tok så lang tid før det slo inn. Dette tenkte jeg først på i ettertid dagen etterpå^^...

hadde vel gått ca 2-3 timer etter første inntak og jeg merka definitivt litt forskjell fra normalt mtp lys og jeg var blitt litt svimmel/dizzy i blikket og slik.
begynte etterhvert å gni tennene mot hverandre på par spesfikke spots og tok ikke lange tia før jeg hadde headsettet mitt på meg og satt og digga musikk på høy volum som bare det i godstolen.

husker ikke så mye mellom dette og til når jeg hadde lagt meg men satt vel i noen timer og hørte på musikk, ingenting annet, var bare så digg med trance musikk^^

tok vel første dose rundt kl. 20 men slo vel ikke inn før i 22-23 tia.

Glemte bort tiden og å legge meg og så etterhvert på klokka, den var blitt ca 6 på morgenen. Gikk så for å legge meg men var ikke noe trøtt egentlig på det tidspunktet så fant fram mp3 spilleren og tok på meg headsettet og lå å digga musikk i sengen. Glemte andre ting slik som at det lå andre og sov i etasjen rett over meg, kom brått på dette etter å ha hørt på musikk på full guffe i headsettet mitt i noen timer. ganske ny spiller og hadde faktisk bare fått lagt over TO sanger på denne som jeg lå å spilte om og om igjen i timesvis mens jeg lå i senga og rocket til rytmene^^.
Gav etterhvert opp å få sove og stod opp, husker ikke hva klokka var men føltes litt som om jeg fortsatt tura litt eller hadde litt ettereffekt elns.

Siden har jeg ikke fått sove noe særlig.

Fikk ikke sova om natta på nyttårsaften, ikke de 2 kommende døgnene heller..

Hadde gått 3 døgn og jeg hadde ikke klart å få sove ETT eneste sekund hittl..
begynte å tenke på hva som kunne være i dette hvite pulvere og at det sikkert var dette som spilte inn en stor rolle her.. Har følt meg litt "dizzy" eller treg i blikket og sånt ihvertfall de første døgnene siden nyttårsaften men forhåpentligvis er det bare det at jeg har vært trøtt og ikke no dritt som sitter igjen enda eller noen ettereffekter eller what ever.., uansett, hadde som sagt ikke klart å sove ett eneste sekund over 3 døgn. Men igår natt så fikk jeg ihvertfall sove rundt 5 timer og hadde kanskje sovet mer og om jeg ikke hadde hatt noen som romsterte i bråka litt, tror det var derfor jeg våkna..

Har ihvertfall begynt å føle meg veeldig trøtt og i natt har jeg store forhåpninger om å få sove ut eller ihvertfall sove en 8 timer elns slik at jeg kan føle meg "normal" igjen.

Det jeg ikke merka med dette hvite pulveret som jeg hadde opplevd tidl. var denne intense "happy/good feeling" følelsen, pluss at tidl. klapret jeg skikkelig med tennene til tider under turen mens denne gang var det i mye mildere form, bare sakte gnissing liksom.
Var en del sånne hoved ting som jeg følte ikke var der, og i tillegg følte jeg meg mye mer våken enn de tidl turene på krystall..

Tidl. når jeg hørte på musikk under turinga så pleide jeg f.eks. å lukke øynene etter å ha satt meg ned og mens jeg hørte på musikk for så å sperre dem opp bare for å sjekke hva som skjedde rundt meg, men jeg halvsov ikke, selv om det kanskje kunne se slik ut, var fullt våken bare veldig "slack" i forhold til åssen det var denne gangen, ble heller bare veldig våken på dette hvite pulveret.

Lurer på hva som kan være i dette hvite pulvere kontra krystall som jeg testa tidl. krystall er vel ren mdma mens det hvite pulveret kan være blanda ut?
hva kan isåfall være i dette pulveret? og er det andre som har opplevd liknende?

er det normalt å ikke få den overveldende gode/happy feelingen?
kanskje det var andre ting som spilte inn som gjorde at jeg ikke fikk den følelsen denne gangen med dette pulveret?

kan det være fordi jeg har gjort det så mye/ofte i løpet av kort tid at jeg derfor ikke fikk bla.a. denne gode feelingen og at kjevene mine ikke klikka like mye som den hadde gjort tidl. etc.?

Vel, har siden nyttårsaften bare sovet ca 5 timer over 3,5 døgn og er mega trøtt her jeg sitter, skal legge meg snart og håper på å sove ihvertfall en 10 timers tid.., sikkert en del spørsmål jeg har glemt nå og veldig rotete skrevet etc., men pls kom med erfaringer med hvitt pulver kontra krystall form om mulig og kanskje noen hvet hva dette pulveret kan ha inneholdt siden jeg ble så MYE mer Våken av det kontra på krystall og det at jeg ikke fikk sove på flere dager.. :S
Det høres mistenkelig mye ut som du har fått mdma blandet ut med meth-amfetamin.Ingen som sitter våken i 3døgn av kun mdma..
Kan være meth eller kanskje en type research chemicals. Men du må passe deg for ecstasy / mdmda! Det er ikke bare å trykke det i seg helg etter helg, det kommer aldri til å gå bra. Mdma bruker opp serotonin (Lykke / gledes hormoney i hjernen) og overbelaster serotonin reseptorene noe som kan forårsake angst, deppresjoner også videre. Bruker du det for ofte vil heller ikke mdma funke like bra og man "mister magien" med mdma.

Selv synes jeg mdma er helt topp, men jeg prøver å vente 4-6uker mellom hver gang. Noen vil kanskje tilogmed si at dette er i meste laget, så pass på!
Sitat av vulcaN Vis innlegg
Kan være meth eller kanskje en type research chemicals. Men du må passe deg for ecstasy / mdmda! Det er ikke bare å trykke det i seg helg etter helg, det kommer aldri til å gå bra. Mdma bruker opp serotonin (Lykke / gledes hormoney i hjernen) og overbelaster serotonin reseptorene noe som kan forårsake angst, deppresjoner også videre. Bruker du det for ofte vil heller ikke mdma funke like bra og man "mister magien" med mdma.

Selv synes jeg mdma er helt topp, men jeg prøver å vente 4-6uker mellom hver gang. Noen vil kanskje tilogmed si at dette er i meste laget, så pass på!
Vis hele sitatet...

kilde på det med angsten takk mdma brukes som forskning mot angst youst as you know. men og ta mdma for ofte er ikke idelt som du sier så vær forsiktig TS.. mdma opplever jeg max 12 ganger i året da jeg gjerne venter 4 uker eller mer mellom vær tur

MDMA utprøves nå i behandling av pasienter med posttraumatisk stresslidelse og angst i kombinasjon med psykoterapi i USA, Sveits, Israel og Spania,
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
kilde på det med angsten takk mdma brukes som forskning mot angst youst as you know. men og ta mdma for ofte er ikke idelt som du sier så vær forsiktig TS.. mdma opplever jeg max 12 ganger i året da jeg gjerne venter 4 uker eller mer mellom vær tur

MDMA utprøves nå i behandling av pasienter med posttraumatisk stresslidelse og angst i kombinasjon med psykoterapi i USA, Sveits, Israel og Spania,
Vis hele sitatet...
Lest en del på diverse sider etter ett lett søk på Google. Det er nok et faktum at man kan få angst av mdma.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Lest en del på diverse sider etter ett lett søk på Google. Det er nok et faktum at man kan få angst av mdma.
Vis hele sitatet...
okei har aldri opplevd angst av bruk av mdma.. ingen av mine venner heller som har brukt det vær helg siden sommern som var.. men altså er vel inviduelt.. jeg selv bruker mdma sjeldent..
Høres ut som meth ja.. Happy feelingen kommer mest sannsyneligvis av hormonene meth sender til hjernen (samme hormoner som man produserer av og trene/forelskelse

Meth er allvorlige saker spyl ned dritten
At man kan få angst av ecstasy er det ikke tvil om. Som regel er det kortvarig, men er man virkelig uheldig risikerer man å få angst i laaaang tid. Selv får jeg noen ganger angst som varer i kanskje 30min et par ganger den første uka etter jeg har tatt mdma. Jo oftere man tar det, jo værre blir det. Venter jeg 4-6uker mellom hver gang merker jeg veldig få bivirkninger.
Jeg fikk angstanfall hyppig i en hel uke etter inntak av mdma krystaller, så dette er fult mulig ja.
Tror det er speed du har fått.

Folk som tar mdma og diverse andre stoffer burde lese seg opp på effektene på hvordan andre kjemikalier funker, da har man ikke trengt disse trådene.
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Tror det er speed du har fått.

Folk som tar mdma og diverse andre stoffer burde lese seg opp på effektene på hvordan andre kjemikalier funker, da har man ikke trengt disse trådene.
Vis hele sitatet...
Folk som sitter på dataen å lurer på diverse burde lese seg opp på alt, da hadde man ikke trengt freak.
Det jeg lurer mest på er hva han jobber med, samtidig som han røyker hasj daglig og har prøvd all den extacyen. Kanskje det er statsministeren vi har med å gjøre!
Tror folk får en trygghetsfølelse av å spørre her på freak og få svar/bekreftelse på det de eventuelt lurer på, istedenfor å lese selv og gjøre opp tanker rundt det på egenhånd.
Sitat av mr-martinss Vis innlegg
kilde på det med angsten takk mdma brukes som forskning mot angst youst as you know. men og ta mdma for ofte er ikke idelt som du sier så vær forsiktig TS.. mdma opplever jeg max 12 ganger i året da jeg gjerne venter 4 uker eller mer mellom vær tur

MDMA utprøves nå i behandling av pasienter med posttraumatisk stresslidelse og angst i kombinasjon med psykoterapi i USA, Sveits, Israel og Spania,
Vis hele sitatet...
Nå må folk her inne for faen slutte å komme med uttalelser som liksom ufarliggjør stoffer som feks MDMA.

At MDMA kan føre til både angst og depresjon pga overproduksjon av serotin er bevist gang på gang. At det brukes på FORSKING en helt annen sak.

Så gi nå faen i å komme med uttalelser som kan føre til at personer får inntrykk av at enkelte stoff er mindre farlige enn de i virkeligheten er.