Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2549
Heisann folkens.
Jeg skal da ha matte prøve i morgen. VI skal bruke geogebra og fre deretter ta print screen og lime det inn i et word document (2010).

Så planen min er og ikke levere, men og kun sitte på prøven og ikke gjøre noe. Så deretter gå hjem og få hjelp til oppgaven av en venn. Og så endre dato på pcen og lagre dokumentet.

Så da læreren spør om hva som har skjedd så sier jeg bare at noe gikk galt, så vil jeg antagelig vis få beskjed om og levere på nytt siden det skjedde noe galt.

Så det jeg egentlig spør om er om det er mulig og endre sist endret dato/tid på et dokument ved kun og skifte dato på pcen. Matte læreren er også It-lærer så hun har antagelivis litt peiling...

Sorry for klumsete inlegg, men det er bare at jeg har veldig dårlig tid.

Og sist men ikke minst, trenger ikke noe moralpreken. Fordi jeg har hat en lang periode med sykdom og derfor ikke fått lært meg det vi skal ha. Og dette har ingen betydning senere i livet/matten.

Takker for svar!
Jeg har ikke så mye imot at folk jukser egentlig, men blir jævli provosert av den forbanna selvrettferdigheten.. det er greit å jukse fordi blablablabla bullshit. Du jukser. Deal with it.

Verken jpg, png eller bmp bildeformatene har noe meta-informasjon i seg, så forandrer du sist-forandret datoen fra operativsystemet er det ingen måte å sjekke dato på. Så lenge læreren er naiv nok til å la deg gå så burde det gå bra. Hadde du gjort det når jeg var lærer hadde jeg bare tilbudt deg muntlig prøve i friminuttet og stryki deg med glede.
Sist endret av DumDiDum; 3. januar 2012 kl. 14:58.
sjekker de ikke om du har levert før du går?
Så planen min er og ikke levere, men og kun sitte på prøven og ikke gjøre noe.
Vis hele sitatet...
Du må da levere inn noe? Levere du ikke noe inn vil du jo få stryk. OG det med at du skal gjøre om prøven hjemme etter skoletiden vil jo læreren få mistanke om juks, når du plutselig leverer inn noe så sent dagen etter.

Tipper at du vil få ny prøve jeg. lol
Sist endret av Gulingen; 3. januar 2012 kl. 15:05.
Altså, kanskje offtopic men prøver med geogebra er jo nesten det letteste du kan være borti. Les noen matteregler og finn lista for kommandoer i geogebra så går det av seg selv. Fulgte ikke med i det hele tatt før en geogebra-prøve selv, fikk alikevel en sterk 4 pga. kommando lista i geogebra.
Denne fungerer godt til å endre 'last modified', 'created' og andre attributter.

Edit: La nå gutten jukse så mye han vil, det er kun han det vil slå tilbake på senere.
Sist endret av prenix; 3. januar 2012 kl. 15:07.
^Funker denne for W7. Det står nemlig ingenting om det?
Eventuelt kan du redigere bildet. Copy - paste i Paint.

Lever en tom Geogebrafil, når læreren spør hva som har skjedd tar du bare å lyger og henviser til bildet.
Sist endret av maxphone; 3. januar 2012 kl. 15:17.
Ta en mp3 fil eller lignende. Og så endrer du navnet på denne til whatever.txt(eller hva slags dokument du vil ha). Om man da prøver å åpne denne får man en feilmelding og filen kan ikke åpnes.

-"Obs. da er det skjedd noe galt. Skal fikse det med en gang jeg så sender jeg den på nytt til deg" er ditt response.
Da kan du kjøpe deg litt tid ihvertfall

Edit: Så nå at dette ikke var det du spurte etter, sorry.
Sist endret av moret; 3. januar 2012 kl. 15:21.
Sitat av moret Vis innlegg
Ta en mp3 fil eller lignende. Og så endrer du navnet på denne til whatever.txt(eller hva slags dokument du vil ha). Om man da prøver å åpne denne får man en feilmelding og filen kan ikke åpnes.

-"Obs. da er det skjedd noe galt. Skal fikse det med en gang jeg så sender jeg den på nytt til deg" er ditt response.
Da kan du kjøpe deg litt tid ihvertfall

Edit: Så nå at dette ikke var det du spurte etter, sorry.
Vis hele sitatet...
En kombinasjon av dette.

Lage en ødelagt fil. Levere, og gå hjem. Gjøre oppgaven der, endre på "endret dato", og når læreren sjekker i etterkant og oppdager at filen er ødelagt, ber han vel eleven om å levere på nytt. Åjada, vær så god! med en gang.