Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1891
Har kommet borti noe hasj som begynner å frese når man mekker ut med den, den er jævlig å mekke med, og den er hard for lungene. Men den funker som faen!

Noen som har opplevd noe liknende eller som kan fortelle meg hva den kan være buffet ut med?
Har vært borti det engang,det var syk bønne.Det var en veldig mørk brun/svart farge og den var full av olje.Hakke peiling på hva din tjall kan være bøffa ut med,den jeg hadde var ikke noe bøff-.Det var faktisk noe av den beste bønna jeg noengang har røyka.Skikkelig sterk smak og lukt,og "umulig" og mekke ut.
Parkettetterligning
Vet ikke helt men vet at hvis den bobler og sånt når du tenner på den så er det visstnok veldig mye olje i den. Godt tegn med andre ord
Kan jo bare være vanlig svartings? Prøvde det for første gang selv her 1. juledag. Satan som den reiv! Aldri vært så møkkfjern noen gang. Lo i en time til ende av "Kim-Jong Il looks at things", og tenkte med meg selv "Good riddance, you piece of shit".
sikkert god boblings eller noe, og god bønne pleier å være litt vanskelig å mekke, klistrer seg bare sammen igjen så blir det masse store klumper
det som jeg synes er rart, er at den faktisk smelter xD første gang jeg har vært borti noe sånnt. Mitt fjerne hode kom fram til at det kanskje bare var buff utblanda med JWH eller noe, men høres ut som det kanskje bare er bra greier,da :P tror den kommer rett fra en plantasje over fjellet, så den kan vel være hjemmelaget eller noe, da !
Er den myk og svarting aktig? Hadde en lik en for 2 dager siden. Den fenga greit godt, den bobla og hele klumpen tok fyr og freste pga boblinga. f.eks: lagde liten pannekake av kiefen også tente på den ene sia så sto hele klumpen i fresende fyr etter under 2 sekunder. Var også klin umulig å mekke den
Er ikke så uvanlig det. Full melt hasj, laget med vann og is, også kalt ico-lator. Kanskje skjelden vare med mindre du har kontakter/kjenninger som gror selv. Smeller bra.
Gratulerer, du har fått tak i top notch bønne :P
Jepp. er vell bare du som har fått tak i ordentlig hash for engangs skyld ikke noe utbøffing nei.
Hash SKAL bobble og frese, hvis ikke er det ikke kvalitet
God hasj bobler.

Så lenge den ikke er helt gummi uten noen form for oppvarming (hender, lighter, osv.) så er det at den bobler godt tegn.
mmm.. høres ut som du har fådd bønna som den egentlig skal være. River vanligvis litt ekstra når det er mye thc =) Min erfaring med sånn hasj er at du kan ta mindre bønne i mekket og det funker nesten bedre. Gni det godt slik at det ikke er klumper.Kan være vanskelig å få god fyr på slik bønne. Typisk at folk som er uerfaren kakker trekket og det ryker i et minutt fra askebegeret. Waste!
Glemte å nevne at bønna jeg hadde ble steinhard og kald bare du hadde den i lomma mens jeg gikk fra post kassa til huset. Inne er den så myk at den kan formes til alt mulig, men ute så knekker den i biter og er steinhard.
Høres ut som boblingsen/svartingsen som det til tider har vært ganske mye av i bartebyen de siste mnd`ene, noe av det bedre som har vært i byen =)
Er knall saker..Bare litt kjipt at man blir rimelig fort innrøyka på denne typen, min erfaring i hvert fall.

Prøv mekk/gnu den ganske forsiktig når du skal blande den med tobakken, evt rull deg ei tynn pølse av 0.1-0.2 som du bare legger i midten av en jonas..
Kan nesten konstantere med at dette her er god hasj utifra beskrivelsene du gir.
Ett tips er å jobbe med mekket til det oppnår en fluffy/luftig konsistens, varm saksen og klipp i det for å få ut alle klumper.