Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 690
Jeg har en tilgodelapp på teknikmagsinet og tenkte jeg skulle kjøpe en ny printer.

Valget er mellom Canon Pixma MP495
og

Epson Stylus SX125


Jeg lurer på å kjøpe canon'en siden den er trådløs men lurer på om det er stor forskjell i utskriftskvalitet på disse to siden epson skriver ut i 5760x1440 dpi og canon 4800x1200 dpi?
Nå er jeg ingen ekspert på printer og lignende, men selv ville jeg gått for Canon bare fordi jeg har god erfaring med merket. Angående dpi så ville jeg ikke tro du trenger å bry deg om det med mindre du skriver ut veldig mange bilder og så videre.
Hvis du leser litt her så blir du kanskje litt klokere? Jeg har ikke mye peiling på denslags, men slik jeg ser det vil du nok ikke merke noe særlig forskjell på kvaliteten. Personlig ville jeg nok gått for Canon pga. wifi. Kan dog være greit å sjekke prisen på blekkpatronene da den kan variere ganske mye.