Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 756
Hei, fikk 2 x Radeon HD6970 kort i posten her om dagen og skulle teste de.
Fy så de bråkte. kort nr 1 ser ut til å fyngere fint for kort nr 2 har et lite rødt led lys som lyser hele tiden og på det andre lyser ingenting.

Specs:
SSD disk
i7 2600k
2x Radeon HD6970
8gb ram
ASUS Maximus IV Extreme-Z Hovedkort.
950W PSU
---
Jeg ser ingen problem med å kjøre crossfire og ha for lite strøm liksom..

Jeg tok ut det ene kortet som var der bare for crossfire og da fynket maskinen fint.. tror kanskje jeg har gjort noe galt.. ?
950w holder i massevis til å blodklokke hele shiten. Du har vel ikke glemt crossfire-bro?
Trådstarter
63 0
Bra at det ikke er PSU da!
crossfire broen stod i, men er ikke sikkert på om det var rett plass for det var 2 pins jeg kunne sette broen på.
Jeg satt den på den ytterste.

men det var rart da at korta bråkte så mye.. eller det kan være kun det kortet med det røde lyset på som bråkte.
Homemade Retard
zeicko's Avatar
Sitat av xqus Vis innlegg
Bra at det ikke er PSU da!
crossfire broen stod i, men er ikke sikkert på om det var rett plass for det var 2 pins jeg kunne sette broen på.
Jeg satt den på den ytterste.

men det var rart da at korta bråkte så mye.. eller det kan være kun det kortet med det røde lyset på som bråkte.
Vis hele sitatet...
sjekk om alle ledninger sitter skikkelig.
test med bare ett kort om gangen sjekk om begge fungerer som de skal alene
Trådstarter
63 0
det var nok en kabel som ikke var plugga in i PSUen ja.. typisk.. skulle liksom forte meg å rigge den opp :P
takk for hjelp uansett
950 w skal være mer en nok.
Dem bruker sikket ikke mere en 50w idle da.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Hvis mulig, bruk heller sunt vett enn Corsairs PSU-kalkulator De vil tydeligvis anbefale meg en PSU på mellom 1000 og 1200W for oppsettet mitt som drar maks 600W under kunstig høy belastning.
Sist endret av 83leo; 27. desember 2011 kl. 21:00.