Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1339
Hei !

Har tenkt å investere i eit heimekino-anlegg. Ser for meg noke som liknar på dette, og da eg på lurar eg på om det er bra. Har ikkje råd til noke dyrare.
Det kom heilt greit ut i eit par testar eg fann. Bra er relativt men det er sikkert verd 3500,-

http://www.lydogbilde.no/test/panasonic-sc-btt370
http://www.tv2.no/underholdning/hjel...r-3610438.html
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Noken som veit om noke bedre til den prisen (3000-4000kr) ?
No vet jeg at det er over ditt budsjett, men det er virkelig verdt å spare/spandere litt mer penger og kjøpe følgende anlegg: http://www.surround.no/product/56896...Black-5.0.html

koster 5000 + frakt.- (ordinær pris 6k). Du får vanvittig mye for pengene.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Denne da? Er ganske det samme som det du posta spelly? Er berre reciveren som er forskjellen?
Sist endret av Splittr; 6. november 2011 kl. 01:37.
Den er veldig lik ja, jeg så ikke den surround pakken når jeg var på nettsidene til surround. Jeg ville nok gått for den pakken du linker til, der får du enda mer for pengene!
Eneste forskjellen er at du får en annen forsterker.
Sist endret av Spelly; 6. november 2011 kl. 01:39.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Hmm, litt over mitt budsjett, men eg får sjå.. Sikkert bedre å investere i noko litt betre ja. Takker for svar
Sist endret av Splittr; 6. november 2011 kl. 01:41.
Sitat av Splittr Vis innlegg
Fortsatt litt over mitt budsjett, men fe sove på det !
Vis hele sitatet...
Er virkelig verdt de ekstra kronasjene. Du finner ikke noen anlegg til 4000.- +- som kan matche det du linket til :P
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Det står at det ikkje følgar med kablar, eg skal koble opp PS3, og Lp-spelar. Kva kablar treng eg då? Kva høgtalar-kablar må eg ha?
Sitat av Splittr Vis innlegg
Det står at det ikkje følgar med kablar, eg skal koble opp PS3, og Lp-spelar. Kva kablar treng eg då? Kva høgtalar-kablar må eg ha?
Vis hele sitatet...
Du kan sikkert bruke optisk kabel fra ps3
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Må ikkje PS3'en koblast til tv'en først, for å få bilde, også inn i reciveren?
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Splittr Vis innlegg
Må ikkje PS3'en koblast til tv'en først, for å få bilde, også inn i reciveren?
Vis hele sitatet...
Nei, med recieveren så kan du koble alt inn i denne, for å så sende bildesignal fra reciever med HDMI inn i TV.
Sist endret av Bangfish; 6. november 2011 kl. 10:44.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Nei, med recieveren så kan du koble alt inn i denne, for å så sende bildesignal fra reciever med HDMI inn i TV.
Vis hele sitatet...
Nice altså!
Sist endret av Splittr; 6. november 2011 kl. 11:09.
Hva me denne her? Er på tilbud helt til klokken 00:00 idag hos Komplett, 40% salg.

Link
Bare husk når det kommer til hifi/hjemmekino. Man får det man betaler for
Sist endret av 3li-G; 6. november 2011 kl. 12:02.
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Sitat av 3li-G Vis innlegg
Bare husk når det kommer til hifi/hjemmekino. Man får det man betaler for
Vis hele sitatet...
Så du meina at det ikkje er verdt å kjøpe en heimekino-pakke til 4000kr? Burde heller spare pengar i eit par år og kjøpe noke dyrare og betre ?
Sist endret av Splittr; 7. november 2011 kl. 17:58.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Prachtsteak
Splittr's Avatar
Trådstarter
Jah, no va den pakken utsolgt før ej fekk kjøpt den.. Sååå, må finne noke nytt. Lurte på denne Jamo pakken, denne Argon pakken, eller denne. Hvilken av desse gir mest for pengen? Noen andre forslag til høgtalarpakkar i same pris-klassen? Hvilken reciver vil passe med desse?