Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 5336
Sitat av thomasw Vis innlegg
Vil du ha noe å spille på nå; kjøp PS3. Om du vil vente så venter du. Jeg kjøpte sjøl nettopp PS3 160GB inkl. Battlefield 3 for 2088,- på Spaceworld og synes for min del det var verdt pengene fordi det gir meg underholdning nå, ikke om 1 år og 1 måned.
Vis hele sitatet...
Kjøpte min der + battlefield for litt siden
Sitat av olaPola Vis innlegg

Har ikke ps3 også hakket bedre grafikk?
Vis hele sitatet...
Skal ikke invitere til noen fanboy-krig, da jeg har begge konsollene. PS3 og 360 har stort sett lik grafikk. Den største forskjellen er vel fargeskalaene. Etter min erfaring er PS3-spill mer gråaktig.

Verdt å nevne at Skyrim er penere på 360 og at det er langt flere bugs i PS3-versjonen. Tre venner av meg har innil videre et uspillbart Skyrim, ettersom de opplever 0.25fps (ja, riktig, ett nytt bilde hvert fjerde sekund).
▼ ... over en uke senere ... ▼
*gratis internet...
Jeg har begge konsollene ble ikke veldig fornøyd av xbox så jeg kjøpte ps3 , som jeg synes ,synes jeg ps3 er bedre
▼ ... noen uker senere ... ▼
husk at det er en god stund til, hadde aldri klart å vente. + når ps4 kommer ut kommer den sikkert til å koste tusenvis av kroner +(+) det kommer sikkert til å være problemer med ps4(fat) som det var med ps3'en (viftene støya og systemet ble overoppheta) det kommer nok så sikkert en slim ps4 som på ps3... ville nesten kjøpt ps3 venta til ps4 hadde fått en redusert pris og kanskje på en bedre model (slim).

jeg kjøpte nylig ny ps3 selv
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
husk at det er en god stund til, hadde aldri klart å vente. + når ps4 kommer ut kommer den sikkert til å koste tusenvis av kroner +(+) det kommer sikkert til å være problemer med ps4(fat) som det var med ps3'en (viftene støya og systemet ble overoppheta) det kommer nok så sikkert en slim ps4 som på ps3... ville nesten kjøpt ps3 venta til ps4 hadde fått en redusert pris og kanskje på en bedre model (slim).

jeg kjøpte nylig ny ps3 selv
Vis hele sitatet...
Dette er fakta. kunne ikke sagt det bedre selv.

Jeg kjøpte ps3 i sommer. men, det er lenge til ps4 kommer og det vill sikkert vere mye problem i starten. derfor vill jeg anbefale deg å kjøpe nå.