Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1513
Hei,

Jeg fikk for ikke så lenge siden en helt ny Thinkpad T420s, som jeg forøvrig er veldig fornøyd. Unntatt når det kommer til en ting, alle nettlesere jeg bruker låser seg eller henger og får maskinen til å jobbe veldig tregt. Spesielt ille er det med sider med mye flash-innhold, som feks alle nettaviser.
Jeg har samme problem med IE, Chrome, Opera og Firefox.
Jeg har forresten WIN7 64 bit.

Takker for alle svar!
Reinstaller flash.

Så kan du i tillegg installere adblock og blokkere ut mye av dette.
reach for the sun
Jeg sliter med det samme. shockwave og java henger seg i hytt og pine
Kjøp deg en mac.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Kjøp deg en mac.
Vis hele sitatet...
*kveler latter*
Trådstarter
14 0
Jeg har reinstallert flash flere ganger, har også en versjon for win 7 og 64 bit nå. Problemet er fortsatt det samme. I Chrome er det vel også innebygget flashplayer, så får ikke gjort så mye med den.

Men er dette et kjent problem med win7? Hadde aldri dette problemet med min gamle HP med xp.
Jeg tenker din pad har fått litt for mye 420 og blitt helt fjern.
Kjør ccleaner og last ned nyeste grafikk drivere
Dumt spørsmål, men har du fler enn et AntiVirus program? Det kan være feilen.eventuelt kan feilen oppstå hvis man nylig har slettet Norton fra maskinen. Da må man kjøre "Norton uninstall tool". Prøv å resette instillingene for nettleserene. :-)