Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1210
Sikkert en del tråder som dette allerede, og vet heller ikke om dette er riktig forum men jeg prøver fordet. Lurer på hvor mye en tur til amsterdam i 3-4 dager kan komme på? noen som vet om noen greie og billige hotell som ligger bra til? vil et budsjett på 4000-5000kr holde? takker for tilbakemeldinger
kjøpte akkuratt en tur til amster for 2800kr for meg og en kompis, altså 1400 per pers på et greit hotell i amster, er fredag-søndag. og bestilte fra expedia..
var dette inkludert flybilett?
har hvert der, men fant ingen bilett som var så billig. kanskje dette var fordi jeg ikke tok en dato i lang nok tid fremover?
Hvis du bor i nærheten av Sandefjord, bestill Ryan-Air bilett til Bremen i Tyskland, koster mellom 50-200,- avhengig av når du bestiller.

Fra Bremen kan du ta tog eller buss til Groningen i Nederland, til ca. 500,- per person. Derfra kan du ta tog til Amsterdam som koster ca. 200,-

Totalpris under 1000,- per person.
sikker på at dette er det billigste valget? vil gjerne komme fram fortest mulig også siden vi ikke skal være lenge
Jeg klarte meg på ca. 6000 kr der i fem dager for noen år siden. Dog er jeg en relativt sparsommelig type, men likefullt led jeg på ingen måte noen nød.
hva slags hotell var det du bodde på da? var dette med hotell/flybilett også? noen som vet om billige hotell som ligger bra til også?

edit: mener at dette skal være i amsterdam om jeg ikke har nevnt dette tidligere? ;o
Sist endret av Isrsxd; 16. november 2011 kl. 21:48.
Dette var inklusivt alt, ja: mat, flybillett, hotell og store mengder øl.

Hotellet vi bodde på var Hans Brinker Budget Hotel Det ligger i Kerkstraat, som er relativt sentralt. Prisene er ikke megahøye, standarden er lav (men ikke veldig helsefarlig), det er koselig frokost hver morgen og det er happy hour i baren én time hver dag.
øl er nok ikke noe jeg kommer til å kjøpe så alt for mye av hehe men hørtes da relativt greit ut. vi er 2 pers som drar, så blir vel litt billigere av den grunn?
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Prisene er ikke megahøye, standarden er lav (men ikke veldig helsefarlig)
Vis hele sitatet...
PRICELESS! Det er og blir hva du gjør det til, for det meste. spirit!
Sitat av Viva la Opium Vis innlegg
Dette var inklusivt alt, ja: mat, flybillett, hotell og store mengder øl.

Hotellet vi bodde på var Hans Brinker Budget Hotel Det ligger i Kerkstraat, som er relativt sentralt. Prisene er ikke megahøye, standarden er lav (men ikke veldig helsefarlig), det er koselig frokost hver morgen og det er happy hour i baren én time hver dag.
Vis hele sitatet...
skjønner ikke helt den linken der til det hotellet? skriver de dårlig om seg selv på forsiden der? xD
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
skjønner ikke helt den linken der til det hotellet? skriver de dårlig om seg selv på forsiden der? xD
Vis hele sitatet...
Deres markedsføringsstrategi er kort sagt å overdrive veldig om hvor dårlig hotellet deres er.

Bare å titte gjennom historien deres for å finne flere eksempler.
Singel Hotel er et billig bra hotell..
Men er allerede ALT FOR MANGE tråder som omdiskuterer dette her. synes denne tråden skal slettes.
Den som leter finner.