Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1239
Noen som har no forklaring eller en eller annen grunn på/til hvorfor windows update ber meg om å oppdatere på nytt og på nytt, forskjellige ting hele tiden, selvom det står at de ble relased for 2 måneder siden og jeg har flere ganger sjekket om det har vært flere oppdateringer(Både viktige eller optional) ?

Windows update har jo veldig dårlig med informasjon om hvorfor man trenger updatesa, grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er redd det kan være en orm eller lignende som "kler seg ut som windows update" Eller er windows update såpass sikkert at det ikke er no grunn til bekymring tro?

På forhånd takk for svar!

Er genuin win7 versjon og så og si helt ny pc(Under en uke gammel) Men må jo kjøre updates hver ante time så og si Selvom de ble sluppet ut for noen måneder siden som sagt, og dette uten at jeg har innstalert noen ny programmer i mellomtiden..
Kanskje du må installere en oppdatering før du får begynne med den neste.
Win update kan være sånn at du installerer mange updates. Blir ferdig og tar en re-check, og den sier da at det ikke er flere updates og at pc'en er fullt oppdatert.
Da kan det hende at det kommer en ny update 1-8 uker etterpå som vil bli installert. Det er en gammel update, men win update ville ikke installere den først.

Det er bare å installere den. Win update er en rar sak som ikke installerer alt selv om den sier det.
Trådstarter
44 1
Sitat av Nikon01 Vis innlegg
Win update kan være sånn at du installerer mange updates. Blir ferdig og tar en re-check, og den sier da at det ikke er flere updates og at pc'en er fullt oppdatert.
Da kan det hende at det kommer en ny update 1-8 uker etterpå som vil bli installert. Det er en gammel update, men win update ville ikke installere den først.

Det er bare å installere den. Win update er en rar sak som ikke installerer alt selv om den sier det.
Vis hele sitatet...
Hehe ok, så det er ikke bare jeg som har opplevd det?
Nope, det er nok ikke det