Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3116
Hei, i natt til i dag sov jeg over hos en venn av meg med noen andre. Vi hadde forset og jeg drakk 8 øl +- (lav toleranse..) og røyket vannpipe før vi dro ut. Jeg var småbrisen fortsatt og litt tung i hodet da vi endelig kom oss hjem etter en lang gåtur. Dette skjedde;

Etter å ha sovet i 30 min ca, våkner jeg i stolen og bare sitter der. Det ser ut som jeg er "besatt" av en demon og er vill i blikket, bare ser rundt meg, vennene min bryter helt ut i latter og prøver å ta kontakt (som ikke funker) (Jeg husker INGENTING av dette, en kompis filmet meg)

Dette husker jeg delvis litt av: jeg sitter i stolen og vennene blir bekymret. de spør om jeg har tatt noen piller eller tatt noe ekstra i vannpipen - som jeg ikke gjorde. Jeg snakket bare masse tull om massetettheten i hva som helt og fullførte ingen setninger.

Hva jeg sa er ikke det viktigste, men følelsen jeg fikk hadde som jeg husker var - en slags drømmende følelse, at det jeg så ikke var ekte, at jeg var i en drøm og fikk følelsen av at jeg var i et febermareritt.

Noen som har den minste anelse om hva som har skjedd med meg? kan ikke være febermareritt siden jeg klarte å snakke så "bra".
Sist endret av SirAugustus; 6. november 2011 kl. 17:41.
blackout. titetgn.
Noen hadde dotta noe oppi olen din?

Beklager at det mangler noen bokstaver men er i utlandet...
Av 8 øl?
Det du beskriver minner veldig mye om ei dårlig alkofyll for min del, men har aldri hatt det sånn av kun øl. Øl, brennevin og hvitvin er en dårlig combo har jeg merket, og da bruker jeg å havne der du var
hadde liknende følelse når jeg fikk alkoholsjokk og våknet på sykehuset, var nok bare flaks du ikke drakk en for mye
Man kan reagere på mange måter når man tar for mye rus. Du skriver selv du har lav toleranse, det er vel det svaret jeg helst vil lene meg mot til spørsmålet ditt.

Ikke for dèt, ingenting galt i å ha lav toleranse, men er kanskje derfor du reagerte som du gjorde. Har selv gjort mye teit om jeg har drukket for mye. Bl.a. tatt av meg t-skjorte på diskotek og gått hjem uten. Og jeg er (eller var ihvertfall ikke) av den "atletiske" typen ^^

OG jeg bare lo av det hele kvelden De jeg drakk sammen med - not so much.
kan vel si 8 øl ++, kan umulig være noe med alkoholen tror jeg. For jeg husker alt om hvor vi var osv før og etter denne hendelsen hvor jeg ble "besatt" - om jeg kan kalle det det :P
Vurderer også om det vannpipen min er tidligere brukt eller om frukttobakken inneholder et eller annet ekstra
Sist endret av SirAugustus; 6. november 2011 kl. 17:48.
Sånn er en vanlig blackout. Mye av hukommelsen før du blacker forsvinner. Du husker absolutt alt før plutselig alt svartner. Alkosjokk, som var nevnt over her, er en god mulighet
Stikk til butikken/apoteket og kjop deg drugtest, intet verre enn som saa
Kan høres ut som mild alkosjokk, men enig med Arigo her. Kjøp drugtest på apoteket/gå til helsesøster ved skolen eller en lege.
Da var det nok min første blackout sikkert, litt rart iom at jeg har drukket mye mere enn det før. Gjør som dere sier og tar enprat med helsesøster
Husk å gjøre dette i morgen. Mange stoffer går ut av kroppen på under 72 timer etter inntak.
Sitat av SirAugustus Vis innlegg
Da var det nok min første blackout sikkert, litt rart iom at jeg har drukket mye mere enn det før. Gjør som dere sier og tar enprat med helsesøster
Vis hele sitatet...
Går du på noen slags piller?
Dette høres ut som en god, gammal overdosering på alkohol. Motbydelige greier. Kan selv huske en fæl vinterkveld da jeg var sytten. Jeg drakk akkurat samme mengde med øl som du gjorde, noe som resulterte i en forpestet bevissthetstilstand som jeg bare husket noen få, og aldeles uhyggelige glimt fra i etterkant. Hadde jeg ikke visst i hvilken retning nord var kunne jeg ha dødd alene der ute i snøstormen. Det hadde jo vært sørgelig får en si. Og ja, man får definitivt den drømmeaktige følelsen du snakker om når man har sansene sine såpass sløvet.
Sitat av KreaDep Vis innlegg
Dette høres ut som en god, gammal overdosering på alkohol. Motbydelige greier. Kan selv huske en fæl vinterkveld da jeg var sytten. Jeg drakk akkurat samme mengde med øl som du gjorde, noe som resulterte i en forpestet bevissthetstilstand som jeg bare husket noen få, og aldeles uhyggelige glimt fra i etterkant. Hadde jeg ikke visst i hvilken retning nord var kunne jeg ha dødd alene der ute i snøstormen. Det hadde jo vært sørgelig får en si. Og ja, man får definitivt den drømmeaktige følelsen du snakker om når man har sansene sine såpass sløvet.
Vis hele sitatet...
Å hvordan i skauen klarer du i alkoholrus å vite hvor nord er i snøstorm? TROLL
Sitat av tøffel Vis innlegg
Å hvordan i skauen klarer du i alkoholrus å vite hvor nord er i snøstorm? TROLL
Vis hele sitatet...
Rart med det, noen ganger når man drikker er det den ène tingen man husker på, som f.eks. lommeboka, hvor man bor elns... alt annet glemmer man.
Sitat av crazyFox Vis innlegg
Går du på noen slags piller?
Vis hele sitatet...
Nei, jeg går ikke på piller nå. Ikke ibux eller noen form for smertestillende

Sitat av sluch2k Vis innlegg
Husk å gjøre dette i morgen. Mange stoffer går ut av kroppen på under 72 timer etter inntak.
Vis hele sitatet...
Snakker med helsesøster i morgen tror jeg


Sitat av KreaDep Vis innlegg
Dette høres ut som en god, gammal overdosering på alkohol. Motbydelige greier. Kan selv huske en fæl vinterkveld da jeg var sytten. Jeg drakk akkurat samme mengde med øl som du gjorde, noe som resulterte i en forpestet bevissthetstilstand som jeg bare husket noen få, og aldeles uhyggelige glimt fra i etterkant. Hadde jeg ikke visst i hvilken retning nord var kunne jeg ha dødd alene der ute i snøstormen. Det hadde jo vært sørgelig får en si. Og ja, man får definitivt den drømmeaktige følelsen du snakker om når man har sansene sine såpass sløvet.
Vis hele sitatet...
godt å høre at du har vært gjennom noe lignende! Når jeg ser videoen av meg senere så ser jeg så kynisk ut:P forjævelig opplevelse
Du var full, det er ikke no værre det det!
Ignifer; Har vært full x ganger tidligere, da dette skjedde ble jeg selfølgelig redd for at jeg må ha fått i meg noe annet. Iom at aldri har opplevd noe i nærheten av dette :P
Så når du er full så gjør du bestandig det samme?
Hvordan man reagerer på alkohol varierer jo..

Du skulle bare vist alt jeg har gjort i fylla!
nei nei, har vært full mange ganger før hvor jeg har vært utrolig drita med forskjellig opplevelse. Når jeg nå drikker enda mindre, og dette skjer tenker jeg ikke på at det er blackout
Virker ganske vanlig. En kompis av meg danset som han skulle vært besatt av syre når han var full. Vi er alle forskjellige når det kommer til fylla
Sitat av tøffel Vis innlegg
Å hvordan i skauen klarer du i alkoholrus å vite hvor nord er i snøstorm? TROLL
Vis hele sitatet...
Du var jaggu meg kjapp til å konkludere med det. Men nå ja, troll er jeg ikke. Noen har bare god retningssans. Og flaks.

Uansett, jeg tror bare trådstarter har vært påvirket av alkohol, og det altfor meget. Fullt mulig av åtte øl det - spesielt om man ikke har noe særlig toleranse. Men selvsagt, vi som sitter på et forum kan jo heller ikke fullstendig utelukke at han har fått i seg andre stoffer i tillegg.
Last opp filmen :-)
Du ble full. Selvom det var pinlig lite alkohol med i bilde så er det nok fortsatt det som er riktig. Jeg pleier alltid å sovne når jeg blir full, og når jeg våkner igjen så blir jeg alltid helt rar, f.eks at jeg ser rett ut i lufta. Husker nesten aldri de første minuttene etter jeg har våknet, blir bare fortalt hva som har skjedd.

Det kan skyldes at du hadde sovet/spist lite før du staret å drikke, eller at du hadde en "dårlig" dag og ble bare fort full
ingen som tenker på at det kan skylles at han sov?
har ved flere anledninger sovnet for så å våkne sånn hallveis overbevist om at jeg fortsatt var i en drøm,
med svake halusinasjoner eller vrangfårestillinger om man kan kalle det det. ganske tidig i etter tid då:P
men er og godt mulig at det og kan skyldes alkoholen.
(beklager eventuelle skrivefeil, min norge er ikke så bra;D)
Sist endret av nolifer010; 8. november 2011 kl. 00:42.
Sitat av Mohammedlarsen Vis innlegg
Noen hadde dotta noe oppi olen din?

Beklager at det mangler noen bokstaver men er i utlandet...
Vis hele sitatet...
haha, du fikk en morsom "pakkisdialekt" med det utenlandske tastaturet:P

on topic:
tror nok dette bare er fyll, men OM det skulle vært noe annent ville jeg tippa ketamin.