Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 619
Hei,
nå har jeg stresset med å få fjernet de fargene jeg har satt på syntax highlighting tilbake til de normale fargene i UltraEdit 10.10a, men jeg får det ikke til what so ever. Jeg har avinstallert programmet, og forsøkt å fjerne alt som jeg kunne finne i regedit, uten hell.

Så nå snur jeg meg mot dere og spør: Er det noen som vet hvordan man stiller tilbake fargene i UltraEdit? Eventuelt hvor UltraEdit lagrer innstillingene sine, for det finner jeg heller ikke ut (Når jeg avinstallererer, og reinstallerer, så husker den fortsatt hva jeg åpnet før jeg avinstallerte..)

Forhåpentligvis finnes det noen som veit hvordan jeg løser dette, for jeg begynner å bli sprø :-)

(Vet dette kanskje ikke hørte hjemme i programmering, men det er mer relevant innen programmering enn noe annet i dette subforumet)
Hmm. har ikke noe greier på sånn der, men har greier på registret, og hvis det har med ting som ikke blir fjernet etter en uninstall så ligger det sansynligvis i registret. vedder på at du har sjekka programmappa til programmet etter rester. Så da ligger det sikkert i registret.

Hva har du sjekket da?
hard u sjekket software i både CU og LM??

du har sikkert søket etter alt som har med ultraedit og gjøre og slettet det kanskje. hvis ikke kan du no prøve det.

Sjekke uninstall.ini hvis det er en sånn type installasjon. om installeren har lagt noen filer en annen plass???
nFF Marshall
morten's Avatar
Trådstarter
Jeg har sjekket i install mappa og i registeret ja, uten hell. Har en liten teori om at enten så lagres det en plass i windows mappa, eller så gjemmes det flott vekk i registeret.

Litt synd at ingen har peiling på dette her, for det irriterer meg virkelig
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Og du er sikker på at det ikke er en måte å resette disse innstillingene i programmet?