Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1047
Hei. Jeg lurer på om det er noen som begynner å lagge litt på fifa 12. Synes selv at det er sykt irriterende for når den laggen skjer da tar det 3 min. før det fortsetter. Det begynner sikkert å lagge en gang per match ( sjelden 2 og sjelden aldri ). Har hatt den i 1 eller 2 år. Og det er slim hvis det hjelper noe.
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Hei. Jeg lurer på om det er noen som begynner å lagge litt på fifa 12. Synes selv at det er sykt irriterende for når den laggen skjer da tar det 3 min. før det fortsetter. Det begynner sikkert å lagge en gang per match ( sjelden 2 og sjelden aldri ). Har hatt den i 1 eller 2 år. Og det er slim hvis det hjelper noe.
Vis hele sitatet...
Google er en fin bil.
Spiller fifa12 i disse øyeblikk. Lagger ikke i det hele tatt her.

OT: Hvordan er det man sender beskjeder til hverandre midt i en kamp på fifa12? Ser noen har sendt til meg, men jeg aner ikke hvordan.
Sitat av prenix Vis innlegg
Google er en fin bil.
Vis hele sitatet...
Herregud, er så lei av folk som skriver sånn du skriver. Det kan sikkert være 1000 grunner til at ps3'en lagger. Han lurer bare på om fifa kan være grunnen til dette, hvis du ike skal hjelpe, kan du ikke bare la være å si noe? Om tråden er unødvendig/ upassende er det crewt sin jobb å fikse dette.
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Herregud, er så lei av folk som skriver sånn du skriver. Det kan sikkert være 1000 grunner til at ps3'en lagger. Han lurer bare på om fifa kan være grunnen til dette, hvis du ike skal hjelpe, kan du ikke bare la være å si noe? Om tråden er unødvendig/ upassende er det crewt sin jobb å fikse dette.
Vis hele sitatet...
Kanskje du skal lese første treff på Google selv? Det er flere som har hatt problemer med OS, og må formatere og reinstallere. Her er det flere som også har hatt problemer med Fifa.

You mad?
Sitat av prenix Vis innlegg
Kanskje du skal lese første treff på Google selv? Det er flere som har hatt problemer med OS, og må formatere og reinstallere. Her er det flere som også har hatt problemer med Fifa.

You mad?
Vis hele sitatet...
Haha, hadde problemer med ps3'en selv, var ikke pga. OS, men pga. malware.
Vet ikke om du gjør det, men er så utrolig typisk at folk slenger ut "google it" right away. Skjønner det jo hvis det er slik som "hvordan laste ned torrents" osv, men oh well.
Btw, å skrive "u mad?" på slutten av et inlegg gjør deg kjempe kul, I'm not really mad, no.
Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Haha, hadde problemer med ps3'en selv, var ikke pga. OS, men pga. malware.
Vis hele sitatet...
Hva med å komme med fornuftige erfaringer selv, istedet for å klage?


Sitat av PlumboBombe94 Vis innlegg
Btw, å skrive "u mad?" på slutten av et inlegg gjør deg kjempe kul,[...]
Vis hele sitatet...
Takk :-)
Litt morsomt at det første treffet på google som han påpeker er fra 2010 når trådstarter lurer på om noen har erfart lagg med fifa12 i det siste....
The lag is even when u play 2v2 against friends.If u play Online co-op is almost unplayable.EA need to fix this
Vis hele sitatet...
Kilde

Ser også mange som klager over tilsvarende feil i Fifa 11, og det som går igjen er at EA hevdes å ha dårlig kapasitet på sine servere. Andre sier at feilen skjer når PS3-en leser fra harddisken og anbefaler at man bytter ut hdd.
Sitat av prenix Vis innlegg
Hva med å komme med fornuftige erfaringer selv, istedet for å klage?
Vis hele sitatet...
Haha, hvem var det som klagde, sa du?
Hvis du ser hva to personer vilker det som det første treffet på fantastiske google var feil, allikevel :[ Buuuu, google it.
Dette her skjer ikke på andre spill. Bortsett fra fifa 09 som jeg spiller bitte litt nå. Og laggen kommer uansett om jeg spiller online eller ikke online.