Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1710
Noen andre som sliter med USB adapter på XP´en?
Kjører RC2 pro nå, og sliter max med oppkoblingen

Har lasta ned filterdriverne fra VIA, men det virker ikke som om de hjalp særlig. Så på deja at det var flere med samme problem, men det var dårlig med løsninger... "kjøp ett pci kort" er en dårlig løsning for en blakk j*vel...

Gode tips fører til evig takknemlighet
skaffe deg bredbånd, mon tro?
Sir Cam's Avatar
Trådstarter
Originally posted by keylime
skaffe deg bredbånd, mon tro?
Vis hele sitatet...
Det tipset det går under de jeg kaller lite konstruktive
▼ ... over en uke senere ... ▼
legg inn win2k etter alt det jeg har sett suger xp heste kuk... mens win2k endelig begynner etter sp2 å bli brukanes...
xp er jo bare som en "Xpension Pack" (!) til win2k som inneholder masse nytt sludder og suger sikkert dobbelt så mye minne og cpu.
dette stemmer vel ikke helt...
XP(eXPerience) har jo nytt konsept og greier på en del ting!
mye er skrevet på nytt, og det er en del nye features
Altfor mange os fra ms for tiden.
litt for korte intervaller...
burde kanskje venta 1/2-1 år med å slippe XP i forhold til
win2k og winME...
Dermed kunne de kanskje få mer/"ber" forandring. Win 3.11 -> Win 95 var en _|337_ forandring!!!
passelig forandring der, ja!
men interfacen i XP er jo litt forandret i forhold til win9x, win2k
og winME...
som ALLE vet så var winME en stor flopp.. men jeg har troen på XP. det kommer til å være revolusjonererererrererende..
noob killer
elukS's Avatar
Kjørte selv på XP et par uker samme versjon som Sir Cam og jeg var veldig fornøyd, eneste problemet vat at den ikke takla RW funkjonen på über-brenneren min. Ellers er jeg veldig fornøyd.
winME sux!
og for å komme i REN dos må man ha bootdisk!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg synes XP fungerer bra... ikke en jævla blåskjerm enda.. Digger hibernating funksjonen på den oxo.. XP = meget bra M$
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
As far as hibernating goes.. Så har jo Win2k støtte for det også... Mulig 98 og ME har det også for alt jeg vet..
Jo, det er støtte for det i Win2K også, men det tar 10 ganger lenger tid. Win98 og ME har det ikke.
Better than thou.
Uhm.. Hva er det hybernating går ut på?
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Lager alt i rammmen din på disken og tar shutdown.
Better than thou.
Lagrer altså?
Jeg har kjørt XP i 4-5 dager nå, uten noen som helst form for problemer, alt har funket perfekt, alle spillene jeg har prøvd og alt. USB'en har jeg heller ikke problemer med, har usb mus. Prøv med Final versjonen istedenfor RC2.

Kjører forresten stabilitets test, nå har maskina mi stått på i 3 dager i strekk, skal sjekke hvor lenge det går før den må rebootes, bruker den som normalt samtidig, så stabiliteten er ikke noe å si på.
XP er fint, men musa bugger maks når jeg spiller der - så jeg bruker fortsatt Windows 98 Second Edition..
Har ikke prøvd Win XP men det ser altfor brukervenlig ut for meg for å si det på den måten. Med det GUI'et så passer Win XP til småbarnsfamilier...
Men igjen, jeg har ikke prøvd det selv...
Originally posted by wiz
Har ikke prøvd Win XP men det ser altfor brukervenlig ut for meg for å si det på den måten. Med det GUI'et så passer Win XP til småbarnsfamilier...
Men igjen, jeg har ikke prøvd det selv...
Vis hele sitatet...
Det går an å forandre på, jeg kjører med Windows Classic, og det er genialt diggt, for den ekle fargen som bestandig var bak skriften til ikonene på desktoppen er blant annet tatt bort
Kjørte Final release i 24 timer... etter det hadde jeg så lite hår igjen på hodet at jeg installerte Win98se igjen... Den føkka enda mer opp i final enn i RC2! Lasta i ca 5-10 sekunder før den slutta helt å overføre pakker... Har vært i kontakt med MCOM om problemet, men de var ikke særlig hyppe på å komme med en løsning på dette... De ville heller at jeg skulle kjøpe meg ett nytt produkt av de slik at jeg omgikk problemet på den møten... Mmm, ja, sikkert. Tror det er tryggere å handle hos djevelen, eller hos e l k j ø p for den del
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg har kjørt xP nå i 1 måned, og jeg har ikke noen problemer.
Jeg skjønner ikke dere som sier det er så dårlig. Det må da være noe kræsj mellom hardware og software i maskinen..

/me har det ihvertfall fint
Sir Cam's Avatar
Trådstarter
selvsagt er det en konflikt mellom sw og hw... XP er softwaren og USB adapteret er hardwaren....
Ett fett egentlig... jeg har USB adapteret på en PC jeg kjører win2k server på og bruker internet connection sharing slik at jeg kommer meg på nett fra XPen også... går som det suser
skulle vel funke fint med usb i ferdig versjon...
CORE slapp vel sin final storeverson på torsdag eller.no, usb skulle vel funke fint der og.

så: skaff deg en annen versjon av XP!