Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1070
1. Problem: Både Wi-Fi og Bluetooth i menyene på ipoden min er gråtonet, så jeg kan altså ikke trykke på noen av dem. Hva kan jeg gjøre?

2. Problem: Jeg kan kun høre musikk på ipoden min om jeg har i øreplugger eller aux! Med en gang jeg fjerner den så kommer volumjusteringslinja i musikkavspilleren bort å jeg får ikke spilt musikk på høytalerene på ipoden lenger som jeg kunne før.

3. Problem: Når jeg trykker på volumknappen for å skru OPP lyd så får jeg samme effekt som med sleepknappen min, skjermen blir altså svart. Hva er galt?


Også til slutt et spørsmål. Nå som iOS5 er ute på markedet, men ikke for lavere enn ipod touch 3g, vil ipod 2g klikke om jeg prøve å legge inn iOS5 på den? Jeg skjønner såklart at jeg ikke får garanti lenger, men ettersom ipoden min ikke får til å koble til Wi-Fi lenger så føler jeg at jeg ikke har så mye å miste, å har derfor lyst til å prøve. Kan like gjærne bruke en MP3 for å høre musikk bare.....
Sist endret av Teddybe4r; 13. oktober 2011 kl. 23:57.
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Formater den, så jailbreaker du den med både reds0w og greenpois0n.
Ang ios5 kan du skjekke youtube. Lerte mye kødd med ipoden min fra youtube før den blei stjelt (jævla idiot som stjelte den, får faen meg ikke åpna den:P passord tvik fra cydia ftw)
Og du mister ikke garantien ved og jailbreake, er bare og restore den eller installere hide my jailbreak
nå er det ikke snakk om jailbreaking da... tenker på å installere ny iOS..

Tror du problemene med internett osv blir bedre ved å jailbreake med andre ord?